شناسهٔ خبر: 23023820 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر هنري

صاحب‌خبر -

 جايزه افتخاري گلدن گلوب براي «اوپرا وينفري»

«اوپرا وينفري» مجري، بازيگر و تهيه‌کننده آمريکايي به عنوان دريافت‌کننده جايزه دستاورد سينمايي «سسيل بي.دميل» از جوايز سينمايي گلدن گلوب انتخاب شد.

به گزارش ايسنا به نقل از هاليوود ريپورتر، انجمن مطبوعات خارجي هاليوود اعلام کرد روز 7 ژانويه از «اوپرا وينفري»، چهره مطرح رسانه‌اي و سينمايي آمريکا با اعطاي جايزه دستاورد سينمايي «سسيل بي.دميل» تقدير خواهد کرد.

اين مجري و بازيگر پرکار اخيرا در سريال «زندگي ابدي هنريتا لاکس» محصول شبکه «HBO» بازي کرده است و در پروژه بعدي خود در سريال اقتباسي از رمان «چروکي در زمان» به کارگرداني «آوا دو ورناي» مقابل دوربين خواهد رفت.

وي پيش از اين براي بازي در فيلم «به رنگ ارغواني» به کارگرداني «استيون اسپيلبرگ» نامزد جايزه نقش مکمل گلدن گلوب و اسکار شده است و در دو فيلم سينمايي «باتلر» و «سلما» ساخته «لي دنيلز» نيز بازي کرده است.

«وينفري» 25 سال است اجراي شوي تلويزيوني «اوپرا وينفري» را بر عهده دارد. او رئيس و مديرعامل شبکه تلويزيوني نيز هست.

مراسم اعطاي جوايز هفتادوپنجمين دوره جوايز سينمايي گلدن گلوب روز 7 ژانويه 2018 (يکشنبه 17 دي) با اجراي «ست مايرز» برگزار مي‌شود و فيلم «شکل آب» ساخته «گيلرمو دل‌تورو» با نامزدي در 7 شاخه پيشتاز است.

توزيع فصل سوم «شهرزاد» از 9 بهمن ماه

دوشنبه‌هاي «شهرزاد»ي با عرضه قسمت اول از فصل سوم اين سريال پرمخاطب، نهم بهمن‌ماه از سر گرفته مي‌شود.

فصل سوم اين سريال که به کارگرداني حسن فتحي و تهيه‌کنندگي سيدمحمد امامي در بستري عاشقانه و تاريخي روايت مي‌شود، از نهم بهمن‌ماه در قالب نمايش خانگي و نمايش آنلاين توسط شرکت تصوير گستر پاسارگاد منتشر مي‌شود.

فصل سوم نيز مانند دو فصل قبل، دوشنبه‌ها منتشر خواهد شد و براي هر قسمت، برنامه‌هاي ويژه‌اي پيش‌بيني شده است.

بر اساس اين گزارش، فصل سوم سريال «شهرزاد» که از شهريورماه در حال توليد است، تصويربرداريش همچنان با حضور همه بازيگران ادامه دارد و داستان آن، ادامه‌اي بر ماجراهاي عاشقانه دو فصل قبل خواهد بود.

داستان‌هاي عاشقانه سريال «شهرزاد» از کودتاي 28 مرداد به بعد اتفاق مي‌افتد و سه نسل از هنرمندان ايراني در آن به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

زمان اعلام سينماهاي جشنواره فجر 36

سينماهاي سي‌وششمين جشنواره فيلم فجر تا اوايل دي‌ماه معرفي خواهند شد.محمدرضا فرجي، مدير امور سينماهاي سي‌وششمين جشنواره فيلم فجر اعلام کرد: در حال بررسي گزينه‌هاي موجود از نظر شرايط فني، محيطي و موقعيت جغرافيايي هستيم و بعد از نهايي شدن، تا اوايل دي ماه سينماهاي اين دوره جشنواره را معرفي خواهيم کرد.

وي ادامه داد: تلاش مي‌شود سينماهايي انتخاب شوند که بتوانند از نظر امکانات ميزبان شايسته‌اي براي علاقمندان آثار جشنواره فيلم فجر باشند و مردم نيز امکان برابري براي استفاده از اين رويداد ملي داشته باشند.

سي‌وششمين جشنواره فيلم فجر از 12 تا 22 بهمن 96 به دبيري ابراهيم داروغه‌زاده برگزار مي‎شود.

برچسب‌ها:

نظر شما