شناسهٔ خبر: 23023277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه شهر گلوگاه:

انتقال سفارت آمریکا به قدس برای احیای رژیم صهیونیستی است

امام جمعه شهرگلوگاه با بیان این مطلب که آمریکا با دستور انتقال سفارت خود به قدس به دنبال احیای قدرت رژیم صهیونیستی است، گفت: سیاست گذاران و دولتمردان صهیونیستی و آمریکایی آرزوی پایتختی بیت المقدس برای صهیونیست ها را به گور باید ببرند زیرا روزشمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پوررمضان، امام جمعه گلوگاه امشب در جمع فعالان سیاسی مذهبی بندپی شرقی در مسجد جامع پاشامیر با اشاره به توطئه های صهیونیست ها علیه سرزمین مقدس فلسطین و بیت المقدس، گفت: صهیونیست ها با شکست های متعدد در جبهه های مختلف به دنبال راه حل جدیدی برای پاسخ به افکار عمومی داخلی خود هستند و وادار کردن ترامپ برای انتقال سفارت آن کشور به بیت المقدس آخرین حربه آن ها بود.

وی افزود: صهیونیست های با قرار گرفتن در مقابل جبهه مقاومت اسلامی به رهبری  ایران پی در پی شکست می خورند و آخرین شکست آن ها نیز فروپاشی حکومت داعش بود.

استاد حوزه علمیه ضمن بیان این مطلب که صهیونیست ها به جریان های تروریست تکفیری برای ضعیف کردن جبهه مقاومت دل بسته بودند، اظهار داشت: به لطف الهی و با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب در کنار وجود رزمندگان مخلص جبهه مقاومت، نقشه صهیونیستی-غربی و عربی جریان تکفیری به شکست کشیده شد و آن ها به دنبال اجرای طرح جدیدی برای احیای خود هستند.

وی ادامه داد: آمریکا نمی تواند با انتقال سفارت خود به قدس، به احیای قدرت صهیونیست های بپردازد و روزشمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل آغاز شده است.

حجت الاسلام پوررمضان به وعده الهی برای یاری مومنان مقاوم در برابر دشمنان اسلام پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان جهان متحد و منسجم به رغم خیانت برخی از سران خود، در مقابل اقدام آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس ایستاده اند و انتفاضه جدید تازه شروعی برای به پیوستن قدرت جهان اسلام برای حفاظت از حریم الهی است.

وی افزود: سیاست گذاران و دولتمردان صهیونیستی و آمریکا آرزوی پایتختی بیت المقدس برای صهیونیست ها را به گور باید ببرند همانگونه که در تاریخ شکل گیری غده سرطانی صهیونیستی اسرائیل تاکنون موفق به اجرای آن نشده اند.

امام جمعه شهر گلوگاه به بازتاب گسترده اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی اندیشکده های آمریکایی این اقدام ترامپ با توجه به عدم استقبال و حتی اعتراض در میان شرکای اروپایی آمریکا و اعتراض های گسترده در کشورهای اسلامی به زیان صهیونیست ها تمام شده است و قدرت جبهه مقاومت به رهبری ایران را افزایش بیشتری داد.

وی ادامه داد: به تدریج مسلمانان جهان چهره ها و سران خائن کشورهای اسلامی و دوستان حقیقی خود را می شناسند و این یکی دیگر از پیروزی های استقامت و پایداری جبهه مقاومت و برملا شدن جریان های منافقانه و خائن در امت اسلامی است./1313/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما