شناسهٔ خبر: 23023180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جشن ازدواج 70 زوج جوان به کمک یک موسسه خیریه مردم نهاد در گتوند برگزار شد

صاحب‌خبر -

مسئول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها نمایندگی گتوند درحاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای ششمین بار این جشن در شهرستان گتوند برگزار می شود، گفت: از زمان آغاز فعالیت این موسسه در گتوند تاکنون با کمک خیرین شهرستان گتوند و استان خوزستان 270زوج از شهرها و روستاهای این شهرستان راهی خانه بخت شدند.
پروین بهاری نیا افزود:ارزش ریالی جهیزیه تهیه شده برای 70 زوج 2میلیارد ریال بوده که از سوی خیران شهرستان گتوند و استان خوزستان تامین شده است.
وی اضافه کرد:یخچال ، اجاق گاز ، فرش ، ظروف ، لباسشویی و سایر اقلام ضروری از جمله کالاهای تهیه شده برای این زوج های جوان است.
مسئول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها نمایندگی گتوند تامین هزینه های درمان بیماران نیازمند، اهدای کالا به مددجویان، سرکشی به بیماران صعب العلاج، دلجویی از خانواده های مددجو ،تامین هزینه تحصیل نیازمندان، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان، اهدای سبد کالا و کمک های نقدی را از دیگر خدمات این موسسه عنوان کرد.
بهاری نیا درپایان اشتغالزایی افراد سرپرست خانوار تحت پوشش را یکی از مهمترین اهداف موسسه خیریه آبشار عاطفه ها نام برد و گفت: موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها نمایندگی گتوند از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بیش از350 خانوار کم بضاعت و نیازمند را زیر چتر حمایتی خود قرار داده است. شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر،ترکالکی، سماله وجنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید

انتهای پیام /*

نظر شما