شناسهٔ خبر: 23021807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اسدآباد:

ترامپ با انتقال سفارت آمریکا به قدس با مخالفت جهان اسلام مواجه شد

همدان - ایرنا - امام جمعه اسدآباد با تقدیر از پاسخ کوبنده ملت ایران به اقدام رئیس جمهوری آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس، گفت: دونالد ترامپ پس از اعلام این موضوع با غوغا و مخالفت شدید جهان اسلام مواجه شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد، با اشاره به اینکه دشمنان ما متحدند و یکصدا در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده اند، افزود: عهدشکنی های آمریکا در اجرای برجام، نشان از دشمنی دیرین این کشور و متحدانش دارد.
وی به شدت ادعای حمله ارتش یمن به فرودگاه ریاض با موشک‌های ایران را رد کرد و گفت: این ادعا ترفند جدید آمریکا است و بدون تردید سران قوا با هوشیاری این توطئه ننگین را پاسخ می دهند.
امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل نیز تاکید کرده است که در بررسی بقایای موشک کشف شده در این حمله، هیچ اثری از اینکه این موشک به کشور خاصی تعلق دارد، شناسایی نشده است.
امام جمعه اسدآباد اظهار کرد: دشمنان هر از گاهی به بهانه ای به مقدسات و امنیت ملی ما جسارت می کنند و ملت ایران و مسئولان باید هوشیار باشند و فریب نخورند.
حجت الاسلام حسینی مجد در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه در همه مسائل باید دید علمی و پژوهشی داشت، گفت: برای رفع آسیب های اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی کشور، به شدت نیازمند تحقیقات علمی هستیم.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*

نظر شما