شناسهٔ خبر: 23021649 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه گتوند از کندی ساخت تنها استخر این شهرستان انتقاد کرد

گتوند - ایرنا - امام جمعه گتوند با انتقاد از کندی روند ساخت تنها استخر این شهرستان گفت: استخر از مطالبات مردم گتوند بوده و زیبنده نیست بعد از گذشت چند سال از آغاز ساخت همچنان نیمه کاره رها شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با انتقاد شدید از تاخیر در افتتاح تنها استخر این شهرستان افزود:متاسفانه وعده های داده شده از سوی مسئولان در خصوص این استخر تاکنون تحقق نپذیرفته است.
امام جمعه گتوند در ادامه با اشاره به روزحمل و نقل و رانندگان گفت:شهرستان گتوند از نظر زیرساخت های حمل و نقل به شدت ضعیف است و توقع از مسئولان احداث ترمینال مسافربری مناسب و با کیفیت در مرکز شهرستان برای رفاه شهروندان است.
وی افزود: مسافران گتوندی برای تردد با سرگردانی و مشکلات زیادی روبرو هستند و اگرقرار است کاری برای ترمینال صورت گیرد باید هرچه سریعتر انجام شود.
امام جمعه گتوند اضافه کرد: ترمینال مسافربری مرکز شهرستان درکنار بازارچه شهرداری وضعیت مناسبی ندارد و باعث اعتراض شهروندان شده است.
حجت الاسلام شاه آبادی گفت: متاسفانه نه تنها در مرکز شهرستان ، بلکه در شهرهای جنت مکان،سماله،ترکالکی و صالح شهر از توابع این شهرهای زیرمجموعه شهرستان گتوند نیز ترمینال مسافربری درشان مردم وجود ندارد.
وی در ادامه با اشاره به پروژه چهاربانده کردن جاده ورودی گتوند گفت: جاده ورودی شهر گتوند بعد از وعده های تبلیغاتی، نیمه ساخته رها شده است و باید با جدیت این پروژه تکمیل شود.
وی در ادامه با اشاره به روز پژوهش گفت:یکی از ضرورت های پیشرفت، پژوهش های کاربردی است و باید در نهاد های دانشگاهی در این امر خصوصا با رویکرد کاربردی و عملیاتی، پژوهش ها سوق داده شود.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

انتهای پیام /*

نظر شما