شناسهٔ خبر: 23019923 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پست عجیب آنالیزور سپاهان؛

مخالفت صریح و غیرمنتظره فتاحی با مدیرعامل سپاهان

حسام فتاحی که به تازگی به عنوان آنالیزور سپاهان انتخاب شده به صورت کاملا ناگهانی پستی در مخالفت با مدیریت محسن طاهری در سپاهان منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حسام فتاحی بازیکن سابق سپاهان سال گذشته با نظر عبدالله ویسی به عنوان مربی در کادر فنی طلایی پوشان حضور داشت و پس از بازگشت کرانچار از این تیم کنار رفت. فتاحی که با بیماری سرطلان دست و پنجه نرم می کند، در میانه های نیم فصل اول و پس از پشت سر گذاشتن دوره های درمان خود از سوی کرانچار به عنوان آنالیزور تیم انتخاب شد تا دوباره فعالیت خود را در این تیم از سر بگیرد.


اما آنالیروز سپاهان که همراه سایر اعضای تیم در اردوی کیش حضور ندارد، در اقدامی ناگهانی و غیرمنتظره با انتشار پستی به طور صریح با مدیریت محسن طاهری در سپاهان مخالفت کرده و خواستار استعفای او شده است. فتاحی در پست خود در صفحه ایسنتاگرام نوشته است: « آقای مدیرعامل که بدون هیچ سابقه مدیریت یک شبه مدیرعامل باشگاه بزرگی مثل سپاهان شدی، ای کاش توی زمینه تخصصی خودت فعالیت می کردی. اینجا سپاهان است و ضمن احترام به تمام رشته های ورزشی و ورزشکاران محترم رشته های دیگر باید عرض کنم فوتبال با رشته های دیگر و رشته ای که شما فعالیت می کردی و فکر می کردم ورزشی و از جنس ورزش هستی که نبودی متفاوته. کارهای بزرگ افکار بزرگ و مردان بزرگ می خواهد.»

 

گفتنی است تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر در اردوی کیش حضور دارد و قطعا پست منتشر شده توسط حسام فتاحی که در اردوی طلایی پوشان حضور ندارد، می تواند شرایط این اردو را تحت تاثیر قرار دهد.

نظر شما