شناسهٔ خبر: 23019808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار رییس قوه مقننه با نماینده ولی فقیه در گیلان

علی لاریجانی در این دیدار با اشاره به مجاهدت های آیت الله قربانی در پیش و پس از انقلاب اسلامی و همچنین علاقه شهید مطهری به ایشان گفت: وی از سرمایه های ارزشمند و پشتوانه اصلی مردم گیلان است.

صاحب‌خبر -

دیدار رییس قوه مقننه با نماینده ولی فقیه در گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان رییس خانه ملت با اشاره به سفرش به گیلان برای بررسی توانمندها و مشکلات این استان افزود : 500 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که دولت توان اجرا و تکمیل این طرح های نیمه تمام را ندارد باید از ظرفیت  بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی استفاده کرد.
علی لاریجانی همچنین با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی گیلان به ویژه در روستاها از نماینده ولی فقیه در استان خواست از مدیران بخواهد طرح های عمرانی را به بخش خصوصی واگذار کنند.
علی لاریجانی در پایان با اشاره به مجاهدت های آیت الله قربانی  در پیش و پس از انقلاب اسلامی گفت : وی از سرمایه های ارزشمند  و پشتوانه اصلی مردم گیلان است.
نماینده ولی فقیه در گیلان هم با اشاره به ظرفیت های گیلان در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعتی  گفت : متاسفانه ازاین استعدادهای به خوبی استفاده  نشده و این موضوع سبب عقب ماندگی گیلان شده است.
آیت الله قربانی به مشکلات برنج و چای نیز اشاره کرد و افزود : با توجه به اینکه برخی از کشاورزان تک محصولی هستند بی توجهی به حوزه کشاورزی سبب شد که کشاورزان رغبتی به تولید نداشته باشند.
وی از گیلان بعنوان استان کشاورزی نام برد و  از رییس مجلس شورای اسلامی خواست تا برای رفع مشکلات کشاورزی گیلان با راهبردی صحیح تدبیری اندیشیده شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان به گسترش فضای مجازی و ولنگاری برخی دست اندر کاران این شبکه ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تخریب چهره های انقلابی اشاره کرد و افزود : مجلس باید برای کنترل این فضاهای اجتماعی جدی وارد شود.
در ابتدای این دیدار دکتر مصطفی سالاری استاندار و محمد حسین قربانی رییس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت به مشکلات و مسایل گیلان اشاره کردند.

نظر شما