شناسهٔ خبر: 23019608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بجنورد:

اقتدار ایران اسلامی، آمریکا و اسرائیل را به اظهار عجز واداشته است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بجنورد بیان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا روزی قدرتمند بودند اما اکنون در برابر اقتدار ملت ایران اظهارعجز می کنند و نمی توانند کاری انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهارداشت: جامعه مهدی پسند جامعه ای است که زنان از حیاء و پاکدامنی برخوردار باشند که رعایت این موارد یکی از آیتم های سبک زندگی اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه حیاء حالتی انقباضی در روح و جان است که بازدارنده از گناه است، حکم حیاء در دین اسلام را همانند لباسی بر تن دانست و ادامه داد: باحیاء بودن، انسان را زیبا و دلپسند می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: حیاء موجب می شود جایگاه زن بالا رفته که باید زنان و دختران به این امر توجه کنند که اگر حیاء از جامعه دینی خارج شود نظم جامعه دچار خلل می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: هرکسی می خواهد شخصیت خود را حفظ کند باید حیای خود را حفظ کند زیرا اولین ضربه بی حیایی، شخصیت را خورد می کند.

 

حجت الاسلام یعقوبی یادآورشد: در خانواده هایی که مرد و زن بی حیا باشند و عفت خود را زیر پا بگذارند، بنیان خانواده متزلزل می شود.

 

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه امروز در دنیا عده ای هستند که بدون دلیل ستم می کنند و بر سر مردم مظلوم موشک می ریزند و بی گناهان را به قتل می رسانند، گفت: آنان همان هایی هستند که عهد نامه برجام را منعقد می کنند ولی پای کار و عمل، پایبند به این عهد نیستند.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: آمریکایی ها بدانند ما تا لحظه آخر پای کار هستیم و اجازه نمی دهیم که آنان برای کشور ما تصمیم بگیرند چرا که نه تنها با تهدیدهای خود نمی توانند ملت ما را بترسانند بلکه هیچ غلط دیگری هم نمی توانند انجام دهند.

 

وی یادآورشد: رژیم صهیونیستی و آمریکا روزی قدرتمند بودند اما اکنون در برابر ملت ایران اظهارعجز می کنند و نمی توانند کاری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: روزی داعش را می فرستادند تا بتوانند در منطقه اختلاف افکنی کنند اما اکنون به آنها نشان دادیم که ما کشوری اسلامی هستیم و این اقتدار ما نشان از جبهه مقاومت است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین با اشاره به لایحه بودجه 97 گفت: کارشناسان هشدارهایی داده اند که در لایحه بودجه به برنامه ششم توجهی نشده و همچنین در بودجه 97 به جایگاه اقتصاد مقاومتی بی توجهی شده و تولیدات داخلی در مظلومیت قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه کسانی که تحت حمایت نهادهای حمایتی نیستند یارانه آنها حذف می شود، این امر را یک ضربه به جامعه دانست و گفت: ملاک فقر و نداری لزوما زیر پوشش حمایت نهادهای حمایتی بودن، خلاصه نمی شود.

 

 

نظر شما