شناسهٔ خبر: 23018754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رستمی: همیشه انفرادی تمرین می کردم؛ اما کسی نمی دانست!

افشاگری کیانوش از اتفاقات پشت پرده وزنه برداری

ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: خیلی ها آرزویشان است که مدال های مرا داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، وزنه بردار کرمانشاهی که در کارنامه اش 2 مدال طلای جهان، یک نقره و یک طلای المپیک را داشت، در مسابقات جهانی 2017 نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. تمرینات انفرادی کیانوش رستمی در سال های اخیر حاشیه های زیادی را برای او به وجود آورده و ناکامی اش در رسیدن به مدال دوضرب و مجموع در مسابقات جهانی آمریکا سیل انتقادات را بیشتر کرد. کیانوش رستمی در گفت و گو با رادیو ورزش صحبت هایی را در همین خصوص بر زبان آورده که در ادامه می خوانید.


مرادی قول داد درمان پایم را پیگیری کند
وقتی در آمریکا بودیم و مسابقه من تمام شد، با رییس فدراسیون صحبت هایی کردم که به فکر آسیب دیدگی من باشند. گفتم که در همین یکی، 2 هفته هر اقدامی که لازم است، ‌انجام دهم. نمی دانم باید جراحی کنم یا خیر. کسی که رییس فدراسیون می شود، باید چنین اتفاقاتی را سازماندهی کند. من از ایشان انتظار دارم که اجازه ندهند زمان بگذرد. مرادی به من قول داد که در همین هفته های اول که به ایران رسیدیم، پای مرا درست می کنند.


هیچ کس به من نگفت وزنه نزن
شک نکنید که اگر پای من سالم باشد، برای بازی های آسیایی 2018 آماده می شوم. در همین مسابقات جهانی هم آسیب دیدگی من حاد شد اما هیچ کس نبود دست مرا بگیرد و دکتر ببرد. حداقل کاری نکردند که من بتوانم شرایطم را بهتر کنم. وقتی پزشک فدراسیون جهانی مرا معاینه کرد، گفت که رباط پشت پایم و تاندون من دچار پارگی شده است. به من گفت که با این شرایط درست نیست که روی تخته بروی و وزنه بزنی چون هر لحظه ممکن است کلا پای تو دچار پارگی شود. با این حال هیچ کس به این مساله توجه نکرد و کسی نگفت که روی تخته نرو.


همیشه انفرادی تمرین می کردم؛ اما کسی نمی دانست!
من سال ها در اردوی تیم ملی بودم و به همین روش فعلی تمرین می کردم؛ اما هیچ کس نمی دانست. من اصلا دوست نداشتم که این اتفاق رسانه ای شود و مردم چیزی بدانند. مربیان قبلی تیم ملی با من تعامل داشتند و من هم به همین شکل فعلی تمرین می کردم.


انوشیروانی مرا تهدید کرد
همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه یک نفر قبل از المپیک سرمربی تیم ملی شد و به من گفت «این تو بمیری، از آن تو بمیری ها نیست»‍! انوشیروانی با من تعامل برقرار نکرد و کار به اینجا رسید. بعد از آن هم دیگر ماجرا برملا شده بود و من به خاطر یک نفر نمی توانستم برنامه های خودم را عوض کنم.


خیلی ها آرزوهای افتخارات مرا دارند
من تنها چیزی که می خواهم این است که مردم خوشحال شوند. همین الان هم ورزش را کنار بگذارم، هیچ اتفاقی برای زندگی من رخ نمی دهد چون به اندازه کافی مدال دارم. خیلی ها آرزویشان است که مدال های مرا داشته باشند. من با همین روش در المپیک طلا گرفتم و رکورد زدم. 3 بار در یک سال به آمادگی کامل رسیدم که بی سابقه است.


عاشق ایران نبودم، با رباط پاره وزنه نمی زدم
هیچ وقت در زندگی ام پشیمان نشدم و نخواهم شد. من تابع رهبر انقلاب هستم و می گویم هیچ وقت به عقب برنمی گردم. اگر عاشق این مملکت نبودم، آن روز در مسابقات جهانی با رباط پاره وزنه نمی زدم. الان هم وضعیت خوبی ندارم و امیدوارم به درمان من رسیدگی شود تا بتوانم بار دیگر افتخارآفرینی کنم.

نظر شما