شناسهٔ خبر: 23015762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیئت جانبازان و معلولین البرز در گفت‌وگو با تسنیم:

ورزشکاران البرزی ۸ مدال رنگارنگ در مسابقان پارا آسیایی ۲۰۱۷ امارات کسب کردند

R41451/P41362/S6,50/CT1

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز گفت: ۶ ورزشکار استان البرز در مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۷ امارات ۸ مدال کسب کردند.

صاحب‌خبر -

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری مسابقات پارا آسیایی جوانان 2017 که در کشور امارات برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات 6 ورزشکار از استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی شنا، دوومیدانی، بوچیا و تنیس روی میز به مصاف حریفان خود رفتند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز افزود: "فاطمه نصیری" ورزشکار بانوی البرزی در این مسابقات در رشته پرتاب نیزه یک مدال طلا و در رشته ورزشی پرتاب وزنه نیز یک مدال طلا کسب کرد.

براتی ادامه داد: "نیره سلامتیان" در رشته پرتاب دیسک مسابقات پارا آسیایی امارات مدال برنز و در رشته ورزشی نیزه مدال نقره مسابقات  و"عسگریان" دیگر ملی پوش البرزی در رشته پرش طول در رشته دوومیدانی به مدال نقره دست یافت.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز با بیان اینکه "فرزانه سهرابی" مدال نقره مسابقات تنیس روی میز پاراآسیایی را کسب کرد، اضافه کرد:  "امیرمحمد صدیفی" شنا گر کم‌بینا استان البرز در  ماده 100 متر قورباغه مدال طلا و 400 متر آزاد مدال برنز مسابقات امارات را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه استان البرز 8 مدال رنگارنگ در مسابقات پاراآسیایی امارات کسب کرد، گفت: کاروان ایران با نام "خلیج فارس" با 39 مدال طلا، 44 مدال نقره، 35 مدال برنز و مجموع  118 مدال در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما