شناسهٔ خبر: 23014410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

وزارت خارجه درباره مذاکره جانسون پیرامون زاغری به مجلس توضیح دهد

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: وزارت خارجه درباره مذاکره جانسون پیرامون زاغری به مجلس توضیح دهد..

صاحب‌خبر -
صراط : حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 22 آذر) پارلمانی در اخطاری نسبت به اصل سوم قانون اساسی اخطار داد و گفت: وزیر خارجه انگلیس در سفری که به تهران داشته مباحثی را مطرح رکده و چون خودش درمصاحبه‌ای گفته بود که درباره یک جاسوسی به نام زاغری با مقامات ایران مذاکره داشته، ما هم به عنوان مجلس از پشت پرده مذاکرات خبر نداریم.

به گزارش تسنیم وی افزود: فقط وزارت خارجه درباره مذاکرات با جانسون وزیر خارجه انگلیس گفته که ما در مصالح انسانی کمک می‌کنیم، واقعا بحث این جاسوس چیست که حاضر هستند درباره 430 میلیون پوند از اموال ایران که از قبل از انقلاب غارت کرده‌اند مذاکره و درباره آن سکوت کنند. وزارت خارجه درباره مذاکره جانسون پیرامون زاغری به مجلس توضیح دهد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: دولت انگلیس همان دولتی است که مانع انتقال 900 تن کیک زرد از قزاقستان در فضای پس از برجام به ایران شد و قزاقستان هم براساس برجام آن را وتو کرد؛ چرا کسی در داخل کشور از آقای جانسون این سوال را مطرح نکرد. 

به گزارش تسنیم مسعود پزشکیان نایب مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به اخطار سلیمی گفت: کمیسیون امنیت ملی حتما این موضوع را پیگیری و توضیحاتی را به ما ارائه کند.

نظر شما