شناسهٔ خبر: 23011654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایان تلخ نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال برای ملوانان با شکست مقابل مس

انزلی - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با شکست برابر مس رفسنجان در بازی معوقه خود، پایانی تلخ را در نیم فصل اول جام آزادگان برای هوادارانش رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر امروز (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم مس رفسنجان بود .
ملوانان در این دیدار از نیما میرزازاد ، صائب محبی ، مهدی کربلایی، حسین قنبری ، پژمان نوری ، بابک مرادی، محمدرضا نقدی پور، پوریا غلامی ، مهیار زحمتکش ، ایمان باصفا ، عرفان پورافراز با سرمربیگری نادر دست نشان استفاده کردند و علی سامره سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از نیما علیپور، محسن ورزکار ، حامد محمودی، عباس کاظمیان ، سید کاظم حیات منش ، علی اکبر حیدرنیا ، جواد مولایی ، حسین رسولی ، محمد حسین کریم زاده ، سجاد حیدری، بهرام رشید فرخی به عنوان 11 بازیکن اصلی خود در مصاف با ملوانان بهره جست.
قضاوت این دیدار بر عهده مصطفی بینش از تهران بود و حمیدرضا آذر نیاد و محسن بابایی از استان مرکزی و سعید باهنر از استان قم ، او را در امر قضاوت این دیدار یاری می کردند.
حدود دو هزار نفر از هواداران ملوان از نزدیک شاهد برگزاری این دیدار بودند و سعید عزت الهی بازیکن سابق تیم ملوان و ملی پوش کشورمان از روی سکوهای ورزشگاه تختی انزلی به عنوان میهمان ویژه این دیدار در ورزشگاه حضور داشت.
بازی در هوایی ابری و سرد در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد و پیش از آغاز بازی ، نادر دست نشان به همراه کادر فنی ملوان بندرانزلی با دسته گل از تیم میهمان استقبال کردند.
دو تیم از ابتدای بازی حملات مستقیم و ارسال توپ از جناحین را در دستور کار خود قرار دادند؛ در دقیقه 9 بازی شوت محمد حسین کریم زاده بازیکن شماره 26 مس رفسنجان را دروازه بان ملوانان دفع کرد و در دقیقه 11 بازی نیز ضربه سر بهرام رشید فرخی بازیکن شماره 21 مسی ها ، با فاصله کم از بالای دروازه ملوانان به خارج از زمین مسابقه رفت.
در دقیقه 14 بازی و با اشتباه مدافعان ملوان بندرانزلی، ضربه آرام بهرام رشید فرخی بازیکن مس رفسنجان از زاویه بسته به راحتی وارد دروازه ملوانان شد و در ادامه سجاد حیدری بازیکن شماره 9 مس رفسنجان در دقیقه 20 ، با اشتباه دروازه بان ملوان بندرانزلی دومین گل این دیدار را به نفع تیمش به ثمر رساند.
بازیکنان تیم مس پس از به ثمر رساندن گل دوم نیز از تلاش خود دست نکشیدند و در دقیقه 21 بازی شوت بهرام رشید فرخی به دیرک دروازه ملوان برخورد کرد و در دقیقه 34بازی نیز شوت محکم حسین قنبری بازیکن شماره هفت ملوان بندرانزلی با فاصله اندکی از کنار دروازه مس رفسنجان به بیرون از زمین رفت .
بازی در نیمه اول با شکست 2 بر صفر ملوانان به پایان رسید و ملوانان پس از 15 دقیقه استراحت از ابتدای نیمه دوم حمله همه جانبه به سمت تیم میهمان را در دستور کار خود قرار دادند و در دقیقه 53 ، اشتباه مدافع مس رفسنجان در روی نقطه پنالتی ، شهریار مقانلو را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با ضربه محکم سر، گل اول ملوانان را به ثمر رساند .
در دقیقه 69 ضربه سر شهریار مقانلو بازیکن تعویضی ملوانان با فاصله اندک به بیرون رفت و شوت سرکش خشایار زبرجد بازیکن شماره 88 ملوان بندرانزلی نیز پس از جاگذاشتن دو بازیکن تیم مس در دقیقه 81 ، بالای دروازه مس به اوت رفت .
در دقایق پایانی این دیدار ، به دلیل خطای عمد شدید مدافع مس رفسنجان بر روی پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان بندرانزلی، بازی به خشونت کشیده شد به گونه ای که موجبات اعتراض هواداران نسبت به تصمیمات داور میدان را پدید آورد.
این دیدار با اعلام هفت دقیقه وقت اضافه از سوی داور و با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم مس رفسنجان به پایان رسید .
ملوانان با این شکست و با همان 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی باقی ماندند و مس رفسنجان به سه امتیاز شیرین خانگی رسید و با مجموع 22 امتیاز از 17 بازی، یک پله پایین تر از ملوان و در جایگاه دهم جدول رده بندی ایستاد.
این بازی آخرین بازی نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور بود و رقابت های جام آزادگان از 17 دی ماه مجددا آغاز می شود.
در پایان این دیدار نیز خبرنگاران به دلیل کسب نتایج ضعیف ملوان بندرانزلی حاضر به شنیدن اظهارات نادر دست نشان نشدند و به نشانه اعتراض به کسب نتایج ضعیف این تیم محبوب شمالی ، کنفرانس خبری را تحریم کردند.
علی سامره سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نیز در کنفرانس خبری حاضر نشد و این بازی بدون برگزاری نشست خبری به پایان رسید.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نخستین بازی از نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور ، 17 دی ماه امسال میهمان برق نوین شیراز است و مس رفسنجان نیز در همین روز، میزبان تیم خونه به خونه بابل خواهد بود.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
7471/2007

انتهای پیام /*

نظر شما