شناسهٔ خبر: 23007923 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

ولایتی: حرف ترامپ در جهت اتحاد مسلمین بود

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل سخن اخیر ترامپ درباره انتخاب فلسطین به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را علیه منافع آمریکا و در جهت اتحاد مسلمین دانست.

صاحب‌خبر -
صراط:  مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل سخن اخیر ترامپ درباره انتخاب فلسطین به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را علیه منافع آمریکا و در جهت اتحاد مسلمین دانست.

به گزارش تسنیم، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل امشب در حاشیه آئین اختتامیه سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران درباره سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: تصمیمی که رئیس جمهور آمریکا در این باره گرفته بیش از هرجای دیگری به ضرر خود آمریکا است.

وی افزود: این حرکت ترامپ نقاب از چهره سیاستمداران آمریکا بر می‌دارد که همواره می‌خواستند اینطور نشان دهند که به نفع کشورهای منطقه می‌خواهند کار کنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل یادآور شد: بعضی از کشورهای دنباله‌رو آمریکا می‌خواستن زمینه‌ساز نفوذ آمریکا در منطقه شوند اما این کار بی‌حساب ترامپ در حقیقت علیه منافع آمریکا و اتحاد مسلمین بوده است.

ولایتی با بیان اینکه این اقدام مقدمه‌ای برای انتفاضه جدید و به میدان آمدن مردم فلسطین و کل جهان اسلام می‌شود، اظهار کرد: این اقدام ترامپ بدون محاسبه منافع آمریکا بوده و به مصلحت آمریکایی‌ها نیز نیست که اینگونه در مقابل جهان اسلام قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: او بداند که این کار سیاسی نیز شکست خواهد خورد و به شکست‌های اخیر آمریکا اضافه خواهد شد.

نظر شما