شناسهٔ خبر: 23000187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در بازی معوقه از هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال صورت گرفت

شکست ناباورانه ملوان مقابل مس رفسنجان

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و مس رفسنجان معوقه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول با شکست ناباورانه ملوان خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، دیدار تیم‌های ملوان انزلی و مس رفسنجان از ساعت 14:00 در ورزشگاه اختصاصی تختی انزلی آغاز شد.

داور: مصطفی بینش

کمک‌ها: حمیدرضا آذر نیاد، محسن بابایی

داور چهارم: سعید باهنر

ناظر داوری: حسین عرب براقی

دو تیم ملوان انزلی و مس رفسنجان که به ترتیب با 25 و 19 امتیاز در مکان‌های دهم و دوازدهم جدول قرار دارند نمی‌خواهند با شکست نیم‌فصل اول را به پایان برسانند. ملوانان در صورت پیروزی در این دیدار تا رتبه ششم و مسی‌ها در صورت پیروزی تا رتبه دهم بالا خواهند آمد.

دیدار در کمال ناباوری با بازی روان و شجاعانه مسی‌ها آغاز شد. کویرنشینان برای دست‌یابی به گل تنها 11 دقیقه زمان نیاز داشتند. آن‌ها خیلی زود و در دقیقه 11 توسط بهرام رشید فراخی به گل دست‌یافتند. مس کرمان پس از گل اول نیز به حملات خود ادامه داده و در دقیقه 18 بازی توسط سجاد حیدری به گل دوم دست‌یافت. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

ملوانان در نیمه مربیان توانستند بازی بهتری از خود ارائه دهند و در دقیقه 51 توسط شهریار مقانلو به گل دست‌یافتند لیکن پس‌ازاین گل نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کرده و در پایان پس از 615 روز شکست‌ناپذیری در دیدارهای لیگ دسته اول در خانه، تن به شکست دادند.

ترکیب ملوان انزلی:

نیما میرزازاد، صائب محبی، مهدی کربلایی، حسین قنبری، پژمان نوری، محمدرضا نقدی پور، پوریا غلامی، مهیار زحمتکش، ایمان باصفا، عرفان پورافراز و بابک مرادی

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب مس رفسنجان:

نیما علی پور، سید کاظم حیات منش، محسن ورزکار، حامد محمودی، عباس کاظمیان، جواد مولایی، علی‌اکبر حیدرنیا، محمدحسین کریم زاده، حسین رسولی، سجاد حیدری، بهرام رشید فرخی

سرمربی: علی سامره

در حواشی:

امین جهان کهن، محمد پوررحمت الله و وحید حیدریه به دلیل مصدومیت دیدار مقابل مس رفسنجان را از دست دادند.

داور در نیمه اول 2 دقیقه و در نیمه دوم 7 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

پس از شکست خانگی ملوان، خبرنگاران حاضر در ورزشگاه در اقدامی عجیب و به نشانه اعتراض، در کنفرانس خبری حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام/ج/

نظر شما