شناسهٔ خبر: 22998063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دوازدهمین دوره مسابقات کشوری قرائت و حفظ کل قرآن کریم مدهامتان میزبان بانوان

خبرگزاری شبستان:دوازدهمین دوره مسابقات کشوری قرائت و حفظ کل قرآن کریم مدهامتان در بخش خواهران با حضور ۶۳ شرکت کننده از سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، دوازدهمین دوره از مسابقات کشوری قرائت و حفظ کل قرآن کریم مدهامتان در بخش خواهران امروز (۲۲آذر) در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت باحضور معصومه صحابی قاری ممتاز کشور ، ۶۳ شرکت کننده از سراسر کشور و و داوران برجسته کشور در مشهد برگزار شد.

هدف ازبرگزاری دوازدهمین دوره این مسابقات که با همت کانون های فرهنگی مساجد خراسان رضوی و ستاد عالی کانون مساجد کشور برگزار شد، پرورش و آموزش استعداد های قرآنی است.

معصومه صحابی رتبه ممتاز مسابقات کشوری قرائت قرآن کریم اوقاف به عنوان مهمان ویژه این دوره از مسابقات مدهامتان به سطح بالای مسابقات اشاره کرد و  گفت: لطف خدا و تمرین های مداوم و دعای خیر مادرم را عامل موفقیت خود می دانم هم چنین هدف از آموختن قرآن کریم تشکیل زندگی و پرورش فرزاندان صالح  بر مبنای آموزه های دینی و قرآن کریم است .

خانم هاصالحی، یگانگی، صریحی نژاد، اسحاق نژاد و کریم زاده از داوران ممتاز کشور هستند که در دوازدهیمن دوره از مسابقات قرآنی کشوری مدهامتانه در بخش خواهران به داوری پرداختند. نفرات برتر این مسابقه در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان در روز پنجشنبه (۲۳آذر) معرفی خواهند شد.

 

نظر شما