شناسهٔ خبر: 22995728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ربیعی: از کوچکترین شانس یک دریا امید می‌سازیم/ سبک و تاکتیک بازی ما شبیه سبک پرسپولیس است

سرمربی تیم بادران گفت: از نظر فنی، سبک و تاکتیک بازی ما شبیه سبک پرسپولیس است. ما هم در لیگ یک مالکانه و تهاجمی فوتبال بازی می‌کنیم و برترین خط حمله لیگ را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ربیعی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی، اظهارداشت: ابتدا قهرمانی نیم‌فصل را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. پرسپولیس  به شرایط مطلوب فنی و کیفی رسیده و اکثر رکوردهای لیگ را هم شکسته است، این بازی برای ما هم مهم است. ما که لیگ یکی هستیم برای حضور در این مرحله سختی زیادی کشیدیم. ما برای رسیدن به این مرحله در اهواز مقابل شهرداری ماهشهر بازی کردیم و سپس تیم پیکان را بردیم، بسیاری از تیم‌های لگی یک در این سطح بازی نکرده و چنین حریفانی نداشتند.

ربیعی در ادامه افزود: اول صحبت‌هایم هم گفتم برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم. بادران یک مجموعه خصوصی است که ۳ سال است در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند و فرهنگ کارآفرینی و اشتغال ایجاد کرده است.

وی در مورد اینکه آیا در بازی فردا برای تیمش شانس پیروزی قائل است یا نه، اظهار داشت: در جام حذفی یک سر برد است و یک سر باخت و هر مربی به اندازه خودش برای تیمش شانس و احترام قائل است. من هم با همه تعریف و تمجیدهایی که در مورد پرسپولیس می‌شود و به حق هم هست، باید بگویم برای تیم خودمان احترام زیادی قائل هستم. ما از کوچکترین شانس یک دریا امید می‌سازیم و کیفیت فنی خودمان را نشان خواهیم داد و حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نخواهیم بود.

ربیعی در مورد اینکه رئیس هیأت مدیره باشگاه بادران اعلام کرده بلایی بدتر از قشقایی سر پرسپولیس می‌آوریم و اینکه آیا طرز صحبت کردن درست است، گفت: اگر بخواهم در مورد فرهنگ مجموعه که در آن کار می‌کنیم، بگویم این است که بازاریابی است. من خیلی از نتوورک مارکتینگ شناختی ندارم اما طبیعی است که مالکان باشگاه به دنبال موفقیت هستند و رویایشان پیروزی و موفقیت است. آنها علاقه‌مند به فوتبال هستند و امیدوارم این باشگاه خیلی سریع به سطح اول فوتبال کشور برسد.

وی افزود: بادران یکی از باشگاه‌های متعهد و با برنامه در سطح فوتبال کشور است و وجود چنین مجموعه‌ای برای فوتبال کشور لازم است. برخی مجموعه‌های خصوصی که در فوتبال حضور داشتند عمر کوتاهی داشتند. امیدوارم این اتفاق خوب برای فوتبال کشور بیوفتد، این اتفاق برای بادران نیفتاد و باشگاه بادران سالها حضورش در فوتبال استمرار داشته باشد. بحث بازی پرسپولیس و قشقایی هم مربوط به فصل گذشته بود، من به عنوان یک مربی می‌گویم تمام توان و انرژی خود را به کار می‌گیریم. از نظر فنی، سبک و تاکتیک بازی ما شبیه سبک پرسپولیس است. ما هم در لیگ یک مالکانه و تهاجمی فوتبال بازی می‌کنیم و برترین خط حمله لیگ را داریم. سبک بازی ما شبیه پرسپولیس است و نمی‌توانیم مقابل پرسپولیس فردا با دفاعی فشرده و بلاک‌شده حاضر شویم و این با توجه به تفاوت سطح کیفی دو تیم مشکلاتی برای ما ایجاد می‌کند.

سرمربی بادران در مورد نتایج خوبش در لیگ یک گفت: در ۶ بازی اخیر ۱۴ امتیاز گرفتیم. مقابل نفت مسجد سلیمان یک بازی خوب و پرگل را داشتیم که با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی شد. من باید در اینجا از لیگ یک دفاع کنم، خیلی از بازیکنانی که در لیگ برتر حضور دارند در همین لیگ یک ساخته شده‌اند، لیگ یک پایه و زیرساخت فوتبال کشور است، بازیکنانی که حتی در پرسپولیس هستند مثل طارمی، علیپور، ربیع‌خواه در لیگ یک درخشش پیدا کرده‌اند. لیگ یک یک لیگ پویا از نظر کمی و کیفی است و دیگر مثل گذشته شرایط فیزیکی را دنبال نمی‌کند. همینطور که می‌بینید پارس جنوبی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده اکنون در رده دوم لیگ برتر است.

انتهای پیام/س

 

نظر شما