شناسهٔ خبر: 22995680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار مرکزی:

انجام فعالیت‌ها به منظور ساماندهی گلزار شهدای محلات هماهنگ شود

R41371/P1357/S6,73/CT11 / R41371/P1357/S6,73/CT11

استاندار مرکزی گفت: به منظور ساماندهی گلزار شهدای محلات امام جمعه و مسئولان شهرستانی باید هماهنگ عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید علی آقازاده پیش از ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان محلات پس از ادای احترام به مقام شامخ شهد به دیدار خانواده شهید رضایی از شهدای این شهرستان رفت و با خانواده این شهید بزرگوار به گفت‌وگو پرداخت.

وی افزود: خانواده‌های شهدا گنجینه‌های ارزشمندی هستند که همواره باید از حضور آنها بهره‌مند شد و مسئولان باید با حضور در میان این عزیزان و روحیه گرفتن از آنها در مسیر رشد و اعتلای کشور و نظام حرکت کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا مایه دلگرمی مسئولان است و مسئولان همواره باید توجه به خانواده‌های شهدا و تلاش برای برطرف کردن مشکلات آنها را در صدر برنامه‌ها خود قرار دهند.

آقازاده بیان کرد: ساماندهی گلزار شهدای محلات یکی از موضوعات لازم در شهرستان محلات است و برای ساماندهی آن کمبود اعتباری نداریم و نکته مهم دیگر این است که همه فعالیت‌ها و اقداماتی که از سوی امام جمعه شهرستان یا دیگر مسئولان انجام می‌شود باید به صورت هماهنگ باشد.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش امروز جامعه را وام‌دار شهدا و رزمندگانی هستیم که در مقاطع مختلف در مسیر دفاع از این مرز و بوم کمر همت بسته و با فداکاری و جان‌فشانی قدم در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب گذاشتند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: بنابراین باید در ادامه راه این بزرگواران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بکوشیم و نگذاریم که دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های خود نسل جوان ما را از این مسیر منحرف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما