شناسهٔ خبر: 22995585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه:

کارخانه های قند استان باید به سرعت نسبت به تحویل چغندرقند کشاورزان اقدام کنند

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه تاکید کرد: کارخانه های قند استان باید به سرعت نسبت به تحویل چغندر قند کشاورزان اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از رضا رحیمی در جلسه بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی زراعت چغندر قند در استان افزود: کارخانه های قند بیستون و اسلام آباد غرب موظف هستند روزانه به ترتیب 3 هزار و 500 تن و 2 هزار تن چغندر قند از کشاورزان تحویل بگیرند و آنچه را مصرف می شود مصرف کرده و مابقی را دپو کنند.
وی اظهار داشت: کارخانه قند بیستون باید 60 هزار تن و کارخانه قند اسلام آباد نیز 26 هزار تن چغندر قند را ظرف مدت حداکثر تا 20 روز آینده تحویل بگیرند و همچنین جهاد کشاورزی استان هم موظف است 20 هزار تن چغندر قند را به سایر کارخانه های قند کشور حمل کند تا مشکل خرید چغندر قند از کشاورزان هر چه سریعتر رفع شود.
وی اظهار داشت: خوشبختانه تولید چغندر قند استان در سال گذشته 590 هزار تن بود اما در سال جاری پیش بینی می شود به 750 هزار تن برسد.
رحیمی تصریح کرد: کشاورزان با تلاش فراوان نسبت به تولیدات کشاورزی اقدام می کنند لذا شایسته است که قدردان اقدام های ارزشمند آنها باشیم و تولیدات و محصولات کشاورزی آنان را با رفتار درست تحویل بگیریم و هرگز نباید کوچکترین بی حرمتی در حق این قشر زحمت کش جامعه دیده شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 900 هزار هکتار زمین کشاورزی است.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما