شناسهٔ خبر: 22995527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد زیدان و مودریچ از سیستم ویدئو چک

سرمربی و بازیکن کروات تیم رئال مادرید از اتلاف وقت به وجود آمده در اثر بهره گیری از ویدئو چک در دیدار برابر الجزیره انتقاد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در دیدار شب گذشته تیم های رئال مادرید و الجزیره امارات در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان،استفاده از ویدئو چک برای تایید یا رد گل کاسیمیرو،4 دقیقه وقفه در جریان بازی ایجاد کرد که این امر انتقاد مودریچ و زیدان را در پی داشت.


در نیمه اول مسابقه ضربه سر کاسمیرو وارد دروازه شد اما با توجه به این که بنزما در موقعیت آفساید قرار داشت و روی این گل تاثیر گذار بود،بازیکنان الجزیره داور را مجاب کردند فیلم بازی را بازبینی کند.


زین الدین زیدان در این باره گفت: "ما مجبور بودیم برای تصمیم گیری سه دقیقه یا چهار دقیقه منتظر بمانیم و این خوشایند نیست. شما باید اطمینان حاصل کنید که استفاده از این سیستم نتایج خوبی دارد و ما سعی می کنیم آن را بهبود ببخشیم. این که چرا آن گل را رد کردند عجیب به نظر می رسد.


لوکا مودریچ هم که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد،درباره ویدئو چک گفت:از نظر من این سیستم گیج کننده است. بعضی مواقع می تواند کمک کند اما درباره گل کاسیمیرو آنها گفتند گل رد شده چون بنزما تاثیرگذار بود.من نمی خواهم وارد این مناقشه بشوم.


ما نگران این موضوع باشیم باید به فوتبال فکر کنیم. این سیستم در لالیگا هم استفاده خواهد شد و ما کاری نمی توانیم بکنیم.
مودریچ بار دیگر با تاکید بر این که این سیستم از نظر او گیج کننده است گفت من نمی دانم در چه مواردی آن را تحمیل خواهند کرد.در برخی مواقع می تواند کمک حال باشد اما مدت زیادی زمان می برد تا تصمیم گیری کنند،مانند امروز(دیشب) که واقعا افتضاح بود."


رئال با برتری 2-1 مقابل الجزیره، در فینال جام باشگاه‌های جهان حریف گرمیوی برزیل شد.
این بازی روز شنبه برگزار خواهد شد و زین‌الدین زیدان می‌تواند با پیروزی در فینال ، اولین سرمربی رئال مادرید باشد که در یک سال، 5 جام را کسب کرده است.
انتهای پیام/


انتقاد از روند کند تمیم گیری با ویدئو چک

نظر شما