شناسهٔ خبر: 22995451 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تیم فوتبال ستارگان ایران (منتخب 98) وارد کرمانشاه شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال منتخب 98 و استان کرمانشاه قرار است عصر امروز (پنجشنبه) در دیداری دوستانه و در شهرستان سرپل ذهاب با یکدیگر دیدار کنند.در

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال منتخب 98 و استان کرمانشاه قرار است عصر امروز (پنجشنبه) در دیداری دوستانه و در شهرستان سرپل ذهاب با یکدیگر دیدار کنند.
در این مسابقه خیرخواهانه از ساعت 15 امروز (23 آذر) در شهرستان سرپل ذهاب برگزار و عواید حاصل از آن به زلزله زدگان تعلق می گیرد.
ملی پوشان تیم فوتبال 98 کشورمان همچنین با حضور در مناطق زلزله زده با مردم این مناطق دیدار و هدایا و کمک های جمع آوری شده را بین آن ها توزیع می کنند.
کریم باقری، خداداد عزیزی، علی کریمی، جواد کاظمیان، محمد نوازی، مهرداد میناوند، اسماعیل هلالی، رحمان رضایی، احمد مومن زاده و حسین کاظمی از جمله فوتبالیست هایی هستند که به کرمانشاه سفر کرده اند.
پیش از این نیز تیم ملی فوتسال ایران با حضور در مناطق زلزله زده علاوه بر برگزاری دیدار دوستانه و خیرخواهانه، کمک های جمع آوری شده توسط خانواده فوتسال را میان افراد حادثه دیده توزیع کرده بود.
در یک ماه گذشته چهره های فوتبالی مانند علی دایی، علی پروین، حمید استیلی، حسن روشن، جواد خیابانی و ... نیز با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اقدام به توزیع کمک و دیدار با مردم کرده بودند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته بیش از 84 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

نظر شما