شناسهٔ خبر: 22995197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا در همدان آغاز می‌شود

R41405/P1377/S6,75/CT1 / R41405/P1377/S6,75/CT1

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط تعزیرات حکومتی استان همدان از فردا در همدان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در آستانه شب یلدا طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها روزانه با مشارکت 4 اکیپ در سطح استان  اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان نظارت‌های تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های مربوطه بر بازار شب یلدا آغاز می‌شود، افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل و میوه طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان همدان اجرا و به پرونده‌های مطروحه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حسن‌پور با بیان اینکه این طرح با همکاری اتاق اصناف وسازمان صنعت، معدن و تجارت از 25 آذر شروع می‌شود، عنوان کرد: این طرح نظارتی تا پایان ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تأکید بر اینکه در طرح نظارتی کلیه فروشگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار وخشکبار مورد بازرسی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: درصورت مشاهده تخلف به صورت ویژه و خارج از نوبت به تخلفات رسیدگی می‌شود.

حسن‌پور تأکید کرد: شهروندان درصورت مواجه با هرگونه تخلف می‌توانند شکایات خود رابه سامانه پیامکی( 1000127 اتاق اصناف) ، 300000135 و تارنمای t135.ir اعلام کنند تا دراسرع وقت رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه در 8 ماه امسال 6 هزار و 624 فقره پرونده توسط شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان همدان مختومه شده است، گفت: در 8 ماه امسال از 6 هزار و 624 پرونده تخلف که در تعزیرات حکومتی استان همدان مختومه شده است 4 هزار و 624 فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات است.

حسن‌پور با بیان اینکه 958 فقره پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو درمان به تعزیرات ارسال شده است، بیان کرد: به یک هزار و 42 فقره پرونده نیز مربوط به تخفات قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تأکید کرد: میزان محکومیت پرونده‌های تخلف ارسال شده به شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان 326 میلیارد و 39 میلیون ریال است.

انتهای پیام/

نظر شما