شناسهٔ خبر: 22995087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

پانا گزارش میدهد/

تویسرکان سهم خود را از توسعه خواهد گرفت

استاندار همدان گفت: امروز وضعیت در شهرستان تویسرکان بسیار بهتر شده است و به لحاظ اشتغال، واحدهای تولیدی خوب و توسعه واحدها ، تویسرکان سهم خود را از توسعه خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت در مراسم سالگرد بزرگداشت شهید آیت الله دکتر مفتح گفت:  یکی از میراث های ارزشمند که خداوند به صالحان می دهد، فرزند صالح است وامروز ، دکتر مفتح در شهرستان، استان و کشور تاثیرگذار است. از فرصت دکتر مفتح برای پیگیری های ملی همواره استفاده می کنم.

وی افزود: امروز در تویسرکان وحدت بسیار خوبی بین نماینده و فرماندار وجود دارد و تاثیرات آن در توسعه شهرستان بخوبی مشخص است. تویسرکان از توسعه گذشته بسیار طلبکار است.

استاندار همدان گفت: تلاش ما این است که همه سهمی که تویسرکان از توسعه نگرفته در این دولت محقق شود.

وی با اشاره به اینکه، گردو با نام تویسرکان عجین است و این نام باید برای تویسرکان بماند، گفت: با پیوندی که به گردوهای تویسرکان زده شد دیگر شاهد سرمازدگی گردو نخواهیم بود و امید داریم که از همه محصولات گردو با سرمایه گذاری مناسب استفاده کنیم.

نیکبخت ضمن اشاره به پیشینه تاریخی همدان گفت: همدان سرزمینی است پر از راز و رمز، و بزرگانی که در همدان رشد و نمو یافتند و به جهان و دین خدمت ارائه دادند، کم نیستند.

وی افزود: امروزدرتویسرکان میزبان وزیر ارشد و محوری از هیات دولت هستیم که از حضور دکتر شریعتمداری و اهتمام به عظمت این مراسم تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه استکبار و دشمنان ایران قبل از انقلاب به دنبال پیروز نشدن انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب به دنبال نا موفق بودن انقلاب بودند افزود: از روزی که  با عزم ملت ایران و رهبری داهیانه حضرت امام ( ره) انقلاب پیروز شد ، دسیسه ها شروع شد اما دشمن تا امروزطرفی نبسته است.

نیکبخت گفت: شهدای بزرگ ما دست چین می شدند و تصور آنها این بود که با رفتن این شهدا ، انقلاب آسیب خواهد دید والبته ندیدو نخواهد دید. به تصور خود درست فکر کردند. جامعه از درس این شهدا محروم شد، اما بهره را از خون شهدا گرفت.

نظر شما