شناسهٔ خبر: 22994194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسابقات مدهامتان رخدادی تبلیغی و ترویجی در عرصه فعالیت های قرآنی کشور است

خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین جایگاه برای توسعه هنرهای قرآنی است، افزود: مسابقات مدهامتان رخدادی تبلیغی و ترویجی در عرصه فعالیت های قرآنی کشور است.

صاحب‌خبر -

سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از روند اجرای دومین روز برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با تاکید بر اینکه این دوره مسابقات در سطح کیفی و کمی بالایی برگزار شده، گفت:۱۷ هزار شرکت کننده از کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور یک عدد مناسب برای یک مسابقه قرآنی است.

 

وی با اشاره به اینکه طبق گفته شرکت کنندگان میزبانی مشهد در این دوره مسابقات در بالاترین سطح برگزاری، اسکان و پذیرایی قرار داشته، اظهار داشت:مسابقات قرآنی مدهامتان از جمله رخدادهای تبلیغی و ترویجی در عرصه فعالیت های قرآنی کشور است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مسابقات قرآنی را زمینه ساز انس آحاد مردم با قرآن دانست و افزود: بهترین بستر برای فعالیت های قرآنی قطعا مساجد است و بهترین جایگاه برای آموزش و توسعه هنرها و مفاهیم قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

سرابی با اشاره به اینکه رخدادهایی مانند مسابقات مدهامتان یا اقداماتی که برای جوانان جذابیت دارد می تواند در حوزه ترویج فعالیت های قرآنی موثر باشد، گفت:۱۷۵ فعالیت در سال ۲۰۱۷ که مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است پیش بینی شده و تا کنون بیش از ۱۴۰ برنامه برگزار شده که تا پایان سال ۲۰۱۷ هم فعالیت ها و رخدادهای دیگری برگزار خواهد شد.

نظر شما