شناسهٔ خبر: 22993356 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردی که به خاطر موبایل خودش را به آتش کشید +فیلم

مرد جوانی به دنبال یک حادثه آتش سوزی خود را به دل شعله های سوزان انداخت تا موبایلش را پیدا کند.

صاحب‌خبر -

مردی که برای موبایل خودش را به آتش کشید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد چینی هنگام وقوع آتش سوزی یک کارخانه قلیان سازی در بینگبو، ناگهان به یاد آورد که تلفن همراه خود را درون کارخانه جا گذاشته است.

در این لحظه قید جان خود را زد و به درون شعله های سوزان آتش رفت تا گوشی همراه خود را بیابد اما بهای سنگینی برای یافتن موبایل خود پرداخت.

هنگامی که همکاران او با چشمانی نگران بیرون کارخانه منتظر خروج او بودند، ناگهان در حالی که تمام بدنش در شعله ها می سوخت دوان دوان از دل آتش خارج شد.

خوشبختانه حضار در محل حادثه موفق شدند با کپسول آتشنشانی آتشی که سرتا پای او را فرا گرفته بود را خاموش کنند اما بنا به گزارش رسانه‌های محلی او با سوختگی درجه 3 راهی بیمارستان شد.

«کیناهوکا» صاحب کارخانه ساخت قلیان به خبرنگاران اعلام کرد که قربانی از جمله اولین افرادی بود که موفق به خروج از آتش شدند اما با این کار احمقانه بلای وحشتناکی را که شاهد آن بودید به سر خود آورد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6359680/7216881?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

مردی که به خاطر تلفن همراهش خود را در شعله های آتش سوزاند

 

نظر شما