شناسهٔ خبر: 22992882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حریف پرسپولیس در جام حذفی را بیشتر بشناسید

پرسپولیس و بادران روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بادران یکی از تیم های خصوصی فوتبال کشورمان است که از ۲ سال پیش تاسیس شده و مدیران این تیم، آرزوهای بزرگی را برای تیم نارنجی پوششان در سر دارند. آن ها که زیر شاخه شرکت بازاریابی شبکه ای بادران محسوب می‌شوند، کارشان را از لیگ دو آغاز کردند و پس از عدم توفیق در صعود به لیگ یک، با خرید سهمیه تیم پارسه به لیگ دسته اول صعود کردند و در اولین فصل حضورشان در رتبه پنجم قرار گرفتند.

 

بازی های این تیم تهرانی در ورزشگاه کارگران برگزار میشود، ورزشگاهی که چند سال پیش میزبان تمرینات پرسپولیس با علی پروین بود.

 

بادرانی ها که جمعه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت، در اکثر شهرهای ایران هوادار دارند و برای بازی با پرسپولیس نیز قصد دارند هوادارانشان را از جای جای ایران به تهران بیاورند تا یاور تیم فوتبالشان در ورزشگاه آزادی باشند. آن ها هم اکنون در رده دوم لیگ دسته اول کشور حضور دارند و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند.

 

آن ها که به نوآوری در لیگ یک معروفند، بلیت بازی با پرسپولیس را در اقدامی جالب به صورت اینترنتی میفروشند تا پس از کنار رفتن سامانه فروش بلیت الکترونیکی، بار دیگر هواداران بتوانند به صورت اینترنتی بلیت تهیه کنند‌. این در حالی است که سرخابی ها پس از گذشت چند ماه از واگذاری بلیت فروشی، موفق به ایجاد سازوکار مناسب جهت فروش بلیت الکترونیکی نشده اند و با روش های قدیمی این کار را می‌کنند.

 

محمد ربیعی سرمربی این تیم اعتقاد دارد پرسپولیس یکی از بهترین تیم های آسیاست؛ اما آن ها برای حذف پرسپولیس وارد زمین خواهند شد و به دنبال شگفتی سازی هستند. بادران در مرحله قبلی پیکان را شکست داد و به دنبال این است که برای اولین بار در تاریخ دو ساله‌اش راهی مرحله بعدی شود.

نظر شما