شناسهٔ خبر: 22992347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

نتایج رقابتهای هفته هفدهم لیگ جزیره

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، رقابتهای هفته هفدهم لیگ جزیره ، چهارشنبه شب با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی ها دو تیم شهر منچستر پیروز شدند اما لیورپول و آرسنال یک امتیاز گرفتند.

تیم منچسترسیتی در ادامه پیروزی‌های متوالی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق به کسب برتری 4 بر صفر در خانه سوانزی شد و به تنهایی رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی در تاریخ این رقابت‌ها را از آن خودش کرد.

این تیم با 4 گل داوید سیلوا در دقایق 27 و 52، دی‌بروین در دقیقه 34 و آگوئرو در دقیقه 85 به برتری 4 بر صفر در خانه سوانزی دست یافت و ضمن ثبت رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی با 15 برد پی در پی با 49 امتیاز مقتدرانه در صدر ماند.

منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان بورنموث بود که با یک گل به برتری رسید. برای منچستر لوکاکو 25 موفق به گلزنی شد تا این تیم همچنان با 11 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در رده دوم قرار داشته باشد.

لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل وست‌برومویچ به تساوی بدون گل رسید و 2 امتیاز خانگی را از دست داد.
آرسنال، دیگر تیم بزرگ جزیره در دربی لندن در خانه وستهام به مساوی بدون گل رضایت داد و بیش از پیش از جمع مدعیان فاصله گرفت و با 30 امتیاز هفتم است.

تاتنهام به راحتی با نتیجه 2 بر صفر نبرد خانگی مقابل برایتون را به سود خودش خاتمه داد.آئوریه در دقیقه 40 و مین در دقیقه 88 برای تیم لندنی گل زدند. شاگردان پوچتینو با این نتیجه 31 امتیازی شدند و جای لیورپول را در رتبه چهارم گرفتند.

در سایر بازی‌ها، اورتون با گل دقیقه 27 وین رونی یک بر صفر در خانه نیوکاسل پیروز شد و لسترسیتی در خانه ساوتهمپتون 4 بریک به برتری 4 بریک رسید.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 

نظر شما