شناسهٔ خبر: 22990799 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در دیدار مدیران شبکه کربلا تی وی عراق و شبکه قرآن مطرح شد

آرشیو تلاوت های رسانه ملی در اختیار شبکه قرآن عراق قرار می گیرد

R1444/P1361/S4,37/CT1 / R1444/P1361/S4,37/CT1

در دیدار مدیران شبکه کربلا تی وی عراق و شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ بر تعامل تلویزیونی و رسانه ای تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حیدر جلوخان مدیر شبکه کربلا تی وی به همراه سید حسنین حلو مدیر کانال تازه تاسیس قرآن عراق  با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما  با دکتر محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کردند .

در این جلسه حیدر جلوخان با ابراز خوشحالی از دیدار با مدیران شبکه های تلویزیونی و رادیویی قرآن جمهوری اسلامی ایران ، به ارائه گزارشی از شبکه تلویزیونی تازه تاسیس قرآن در عراق پرداخت وگفت : در گام نخست تمرکز این شبکه ی 24 ساعته بر پخش تلاوت های قرآن بود که در اقدامات بعدی به سمت برنامه سازی نیز گام برداشته ایم.
وی به فعالیتهای قرآنی جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد ؛ طبیعی است اگر بخواهیم دست همکاری به سوی کشوری دراز کنیم اون کشور قطعاً ایران خواهد بود و ما به دنبال پشتیبانی و همکاری شبکه قرآن و معارف سیما با توجه به تخصص و سابقه این شبکه در حوزه قرآن هستیم .


 
در ادامه این دیدار دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن خوش آمدگویی به مهمانان عراقی ، تاسیس شبکه قرآن در کشور عراق را اقدامی مبارک دانست و گفت : بدون شک زیباترین صدای جهان صوت قرآن است و قرآن اقیانوسی است که همه باید از آن استفاده کنند.
 
دکتر محمدزاده به هم افزایی بین شبکه های تلویزیونی و رادیویی قرآن در صدا و سیما ایران اشاره و عنوان کرد ؛ آرشیو خوبی از تلاوتهای قرآن در این سازمان و در شبکه قرآن و معارف سیما موجود می باشد که و می توانیم جهت استفاده در شبکه های تلویزیونی کشور عراق در اختیار شما بگذاریم .
 
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما  گفت : از پخش تلاوتهای قرآن به سبک قاریان عراقی در شبکه قرآن و معارف سیما استقبال می کنیم و همچنین با توجه به ماموریتهای این شبکه در حوزه قرآن و معارف تمایل داریم ارتباطی دوطرفه بین عتبه مقدس حسینیه و عباسیه علیهما السلام و این شبکه برقرار شود .
 
لازم به ذکر است ، در این جلسه احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن صدای جمهوری اسلامی ایران و همچنین سید عباس انجام مدیر شبکه رادیویی عربی و آفریقایی معاونت برون مرزی صدا و سیما نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما