شناسهٔ خبر: 22990740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی؛

9 داور بین المللی کشور رقابت های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در اصفهان را قضاوت می کنند

اصفهان-ایرنا- رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: 9 داور درجه یک بین المللی کشور رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان را در اصفهان قضاوت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم امامی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کلیه تیم هایی که در مسابقات بین المللی شرکت می کنند، موظفند یک داور بین المللی همراه تیم داشته باشند که خوشبختانه تمام تیم های حاضر در این مسابقات را داوران بین المللی همراهی می کنند، ضمن اینکه کشورهای همجوار مثل عراق داوران خود را برای کنترل درجه داوری به این مسابقات اعزام کرده اند.
امامی اظهار کرد: این مسابقات علاوه بر اینکه در سطح باشگاه های جهان برگزار می شود، برای داوران ما کلاس کنترل داوری است و درجات آنها نیز در این دوره از مسابقات کنترل می شود .
وی تصریح کرد: این مسابقه ها که در رده بزرگسالان برگزار می شود، در سه دوره گذشته به نحو مطلوب برگزار شده و انتظار این است چهارمین دوره آن بهتر از قبل برگزار شود.
عضو هیأت ژوری مسابقات گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته مسابقات آزاد کشتی باشگاه های جهان را در کشورمان با کیفیت بالایی برگزار کردیم و انعکاس خوبی در سطح جهان داشت ، پیش بینی می شود این این مسابقات نیز به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.
چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 آذرماه و با حضور 10 تیم خارجی و سه تیم ایرانی در سالن 6000 نفری ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود و تماشای این رقابت ها برای علاقمندان به کشتی رایگان است.
ت/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری** انتشار: سلطانمرادی

انتهای پیام /*

نظر شما