شناسهٔ خبر: 22990376 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه اختصاصی ایران در کربلا برگزار می شود

بغداد - ایرنا - رایزن بازرگانی ایران درعراق از برگزاری نمایشگاه اختصاصی کالا و خدمات کشورمان در استان کربلا پر رونق ترین استان عراق خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر بهزاد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در بغداد گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار در شهر مقدس کربلا توسط بخش خصوصی و از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ دیماه سالجاری درمحل سایت نمایشگاهی این شهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: شهر کربلا بدلیل موقعیت راهبردی از بعد مذهبی و اقتصادی همواره فرصتهای استثنایی پیش روی تجار و صنعتگران گذاشته است.
بهزاد گفت: امنیت حاکم و تمایل مسولان این استان برای کار با شرکت های ایرانی و بویژه فرصت بهره برداری از همکاری عتبه حسینی و عتبه عباسی برای پیشبرد همکاری های اقتصادی و طرح های مشارکتی ازجمله مزیت های قابل توجه این نمایشگاه می باشد.
رایزن بازرگانی ایران درعراق، مشارکت حداکثری واحدهای ممتاز صادراتی و سرمایه گذاران در بخشهای مختلف در این نمایشگاه را نوید بخش فصل جدیدی ازهمکاری ایرانی ها در استان کربلا دانست.
بهزاد همچنین اظهار داشت کربلا دومین استان پرهتل عراق است که حسب تقاضا در طول سالیان اخیر شکل گرفته و نیازمند خدمات مشاوره ای تخصصی در بهسازی هتل های قدیمی و ارایه طرحهای جایگزین منطبق بر بافت شهری است بنابراین خدمات هتلداری و خدمات معماری دراین استان از زمینه های مناسب برای حضور شرکت های توانمند ایرانی است.
دراین نمایشگاه ۲۰ گروه کالا و خدمات نظیر موادغذایی، شوینده و بهداشتی، لوازم خانگی و اداری، تجهیزات درمانی، لوازم الکتریکی و انواع خدمات پیش بینی شده است.
شبد**380**9122*انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*

نظر شما