شناسهٔ خبر: 22987522 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لحظه وحشتناک فرار زن جوان از مرگ حتمی + فیلم

زن حواس پرتی که ناگهان وارد خیابان شده بود به طور معجزه آسایی پس از تصادف با کامیون جان سالم به در برد.

صاحب‌خبر -

لحظه وحشتناک فرار زن جوان از مرگ حتمی + فیلم//////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی دوربین مدار بسته ای  که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار معجزه آسای یک زن جوان را از مرگ حتمی در  یکی از خیابان های چین   به تصویر می کشد.

این ویدئو نشان می دهد که این زن حواس پرت پس از ورود ناگهانی به خیابان با یک کامیون تصادف می کند اما با خوش شانسی از مرگ می گریزد. وی پس از این تصادف، در حالی که زیر کامیون افتاده است دیده می شود.

 راننده کامیون نیز بلافاصله با ترمزی سریع، مانع عبور چرخ های عقب خودرو از روی بدن این زن می شود. به نظر می رسد آنچه موجب فرار از مرگ حتمی این زن جوان شده است، لغزنده بودن خیابان و لغزش پای راست وی دقیقا در فاصله چند سانتی متری کامیون بوده است.

 انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به زن جوان نوشت:" هنگام عبور از عرض خیابان باید هر دو طرف خیابان را به دقت چک کرد و سپس اقدام به عبور از آن نمود."

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6346535/7196536?width=400&height=300"></script></div>

 انتهای پیام/

فرار معجزه آسای زن جوان از مرگ حتمی

نظر شما