شناسهٔ خبر: 22987148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۷ طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

R41452/P1377/S6,69/CT11 / R41452/P1377/S6,69/CT11

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای هفت طرح بزرگ اقتصادی از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنایی عصر امروز در نشست مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با قائم‌مقام بنیاد برکت در رابطه با تفاهم‌نامه‌ای که این بنیاد سال گذشته در راستای محرومیت‌زدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد منعقد کرد، اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد هفت طرح بزرگ اقتصادی از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم استان اجرایی شود که متأسفانه تاکنون هیچ‌کدام از این طرح‌ها عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه مقرر شد بنیاد برکت حدود 180 میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کند، افزود: طرح مشارکت و سرمایه‌گذاری صنایع دستی در بخش دیشموک با هدف پوشش 40 روستا با ظرفیت اشتغال برای 270 نفر با اعتبار 10 میلیارد تومان یکی از جمله این طرح‌ها است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت و سرمایه‌گذاری در احداث مجتمع 400تنی پرورش ماهی و زنجیره کامل بسته‌بندی، سردخانه و فروش با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان از دیگر طرح‌های بنیاد برکت در استان عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم خواستار یک فرصت 20روزه برای بررسی ظرفیت‌های استان برای اجرای طرح‌های بنیاد برکت شد و گفت: براساس مفاد قرارداد انتظار می‌رود اجرای طرح‌های توانمندسازی در مناطق محروم استان با جدیت پیگیری و محقق شود.

علی‌محمد احمدی اضافه کرد: کمک‌های فنی و اعتباری به استان تخصیص داده شده که در صورت مشارکت بنیاد برکت و بسیج دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی می‌توان زمینه ایجاد اشتغال را در استان فراهم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برنامه مشترک بنیاد برکت و استان باید دارای پیوست و جدول زمانی باشد تا بتوان در فرصت تعیین‌شده این برنامه را اجرا کند.

انتهای پیام/*

نظر شما