شناسهٔ خبر: 22986737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیرعبداللهیان در دیدار با مدیران بصره عراق تاکیدکرد؛

اهمیت توسعه و تحکیم روابط ایران و عراق در دوره پساداعش

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در دیدار با جمعی از مدیران استان بصره عراق بر اهمیت توسعه و تحکیم روابط ایران و عراق در دوره پساداعش تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان در دیدار با مدیران استان بصره عراق، پیروزی بزرگ مردم عراق علیه تروریسم را تبریک گفت و از نقش و حضور نیروهای مردمی از تمامی اقوام و مذاهب در دستیابی به این پیروزی‌ها تقدیر کرد.

وی افزود: توسعه و تحکیم روابط دو کشور در دوره پساداعش در تمامی عرصه‌های اقتصادی و سیاسی حائز اهمیت است و باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشت.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با اشاره به شکست نقشه‌های امریکا و حامیان منطقه‌ای آن، گفت: امیدواریم ملت و دولت عراق همانگونه که تاکنون با حفظ وحدت و یکپارچگی بر مشکلات و دسیسه‌های دشمن فائق آمده‌اند، در آینده نیز با بصریت و هوشیاری و درایت چالش‌های پیش‌رو از سر راه بردارند.

امیرعبداللهیان بر سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از وحدت و تمامیت ارضی عراق تاکید کرد.

مدیران استان بصره عراق نیز در این دیدار از حمایت‌ها و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با گروه‌های تروریستی قدردانی و روابط ممتاز ایران و عراق را حائز اهمیت دانسته و بر تقویت و گسترش هر چه بیشتر همکاری‌های دو کشور در تمامی عرصه‌ها تاکید کرد.

نظر شما