شناسهٔ خبر: 22985969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ورامین: نمایندگان مجلس استان تهران قدرت گرفتن حق این استان را ندارند

تهران – ایرنا – نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی به دلیل آن که نسبت به کل کشور از تعداد اندکی برخوردارند، نمی توانند حق این استان را در مجلس مطالبه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دکتر سیدحسین نقوی حسینی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی شورای توسعه و برنامه ریزی استان تهران که با حضور استاندار تهران در قرچک برگزار شد اظهار کرد: تعداد نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به کل نمایندگان کشور که از نظر آن ها این استان بسیار برخوردار است، اندک هستند و نمی توانند حقشان را بگیرند.
وی بیان کرد: اگر قرار است که اتفاقی برای توسعه استان تهران رخ دهد ، باید خارج از مجلس شورای اسلامی و با همت تمامی مسئولان صورت گیرد.
وی بیان کرد: مشکلات استان تهران بسیار زیاد و مسائل شهرستان های این استان ، دو برابر شهر تهران است و در اصل این استان یکی از مناطق محروم کشور محسوب می شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود : مسئولان نباید با پرداختن به حاشیه ها ، از اصل موضوع که رفع مشکلات مردم است دور شوند ، مسئولان باید فارغ از حزب و گروه به فکر مردم بوده و مشکلات آنان را حل کنند.
نقوی بیان کرد: مدیران کل استان تهرن باید با سرکشی مداوم به شهرستان ها ، مسائل و مشکلات را پیگیری کرده و زمینه توسعه مناطق مختلف استان تهران را فراهم کنند.
نماینده مردم قرچک، ورامین و قرچک تاکید کرد: مردم جنوب شرق استان تهران از مظلومیت فزاینده ای برخوردارند و باید با نگاه ویژه به این شهرستان ها، مسائل و مشکلات مردم پیگیری و رفع شود.
وی از سفر رئیس جمهور به شهرستان های جنوب شرق استان به عنوان مطالبه مهم مردم یاد کرد و افزود: برخی از افراد این گونه اعلام می کند که چون نماینده این مناطق نقوی است ، رئیس جمهور به این بخش از استان تهران سفر نمی کند، اگر چنین است پس چرا هیأت دولت به دماوند و فیروزکوه که نماینده اش طرفدار دولت است و شهر تهران که 30 نماینده اش از لیست امید می باشند سفر نمی کند.
وی از مشکل آب شرب شهرستان های جنوب شرق استان تهران ، تجهیز و راه اندازی بیمارستان قرچک و به سازی راه دسترسی قرچک به تهران از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان شهرستان قرچک یاد کرد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*

نظر شما