شناسهٔ خبر: 22985915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بودجه آموزش و پرورش نمین 100 درصد افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - فرماندار نمین از افزایش 100 درصدی بودجه های عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرهاد عبدالعلی پور روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نمین با بیان اینکه تاکنون نزدیک به سه میلیارد ریال از محل مصوبات کمیته برنامه ریزی به آموزش و پرورش شهرستان اختصاص داده شده افزود: این میزان نسبت سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.
رئیس شورای اموزش و پرورش شهرستان نمین گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت دانش آموزی استان اردبیل اردیبهشت ماه سال آینده با حضور بیش از 2 هزار دانش آموز در شهرستان نمین برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات در 14 رشته و در 48 مکان به صورت متمرکز در شهر نمین برگزار می شود افزود: 116 داور ممتاز استان این دوره از مسابقات قرآن و عترت را قضاوت خواهند کرد.
فرماندار نمین ادامه داد: در دهه فجر امسال مدرسه خیر ساز امام علی (ع) در نمین و افتتاح و کلنگ زنی 2 مدرسه در شهر آبی بیگلو انجام می گیرد.
عبدالعلی پور با بیان اینکه در ماههای آتی مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان شهرستان نمین به بهره برداری می رسد اظهار کرد: 10 میلیارد ریال وام مسکن برای استفاده فرهنگیان نیز در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین با اشاره به اینکه همایش نانو تکنولوژی با حضور بیش از 250 دانش آموز برای اولین بار در شهرستان نمین اجرا شد افزود: بیشتر مراکز آموزشی شهرستان نمین نیز به وسایل کمک آموزشی مدرن و سیستم های هوشمند آموزشی تجهیز شده اند.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
6016/7120
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7120/6016

انتهای پیام /*

نظر شما