شناسهٔ خبر: 22983405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

توافق بیل با رئال مادرید برای ترک برنابئو

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، نشریه «دیاریو گل» اسپانیا با انتشار گزارشی مدعی شد گرث بیل برای جدایی از جمع سفیدپوشان مادریدی در پایان فصل جاری با سران این باشگاه اسپانیایی به توافق رسیده است.
 
کاپیتان تیم ملی ولز که در تابستان اخیر به شدت مورد توجه ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بود، در فصل جاری مصدومیت‌های پیاپی فرصت آنچنانی را به وی برای حضور در ترکیب رئال مادرید نداده و همین شایعه جدایی وی از جمع کهکشانی‌ها را بر سر زبان‌ها انداخته است.

بر اساس گزارش این نشریه اسپانیایی، در ملاقاتی که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید این هفته با جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های بیل داشت، طرفین بر سر جدایی این بازیکن ولزی در تابستان پیش‌رو و جزییات آن به توافق رسیده‌اند.

دو باشگاه منچستریونایتد و تاتنهام شانس بالایی برای به خدمت گرفت بیل دارند، این در حالی است که باشگاه چلسی هم وضعیت او را زیرنظر دارد.

بیل 28 ساله که در سال 2013 با قراردادی 6 ساله و در ازای 85.3 میلیون پوند از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، در دوره حضورش در رئال مادرید بیش از این 11 بار دچار آسیب‌دیدگی شده و بیش از 300 روز به دور از مستطیل سبز بوده است.

او در مدت چهار سالی که در رئال بوده، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را با این تیم تجربه کرده است.

منبع:میزان

نظر شما