شناسهٔ خبر: 22982815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی:

روابط عمومی های خراسان جنوبی ارزیابی می شوند

بیرجند- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از برگزاری همایش روابط عمومی ها در استان خبر داد و گفت: روابط عمومی های استان ارزیابی و از برترین ها تجلیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهاری ظهر چهارشنبه در شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان اظهار کرد: متاسفانه اتاق فکری که تشکیل شده و به آن اعتماد زیادی است هنوز در برخی از بخش ها فعال نشده است.

وی با بیان اینکه در بحث نظر سنجی مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود، افزود: ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همایش بزرگ روابط عمومی ها در آینده برگزار خواهد شد و در این همایش از برگزیدگان ارزیابی روابط عمومی ها تجلیل خواهد شد، گفت: خوشبختانه با برزگاری جلسات متعدد در حال حاضر در روابط عمومی دستگاه هی استان به انسجام بسیار خوبی رسیده ایم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید ظرفیت های یکدیگر را تشخیص دهند و بر آن اساس تیم سازی و در قالب یک رسانه فعال دولت کار کنند، عنوان کرد: اگر وابستگی به نظام داریم باید در تبیین عملکردهای نظام آن قدر جدی باشیم که هیچ عملکردی از سمع و نظر مردم دور نماند.

بهاری با اشاره به اینکه در دولت یازدهم بسیاری از عقب ماندگی ها و مشکلات بر دوش روابط عمومی انداخته شد، افزود: روابط عمومی ها باید مدیران دستگاه های مربوطه را مجبور به همکاری با رسانه ها کنند و اقدامات و عملکرد خود را برای آن ها و به تبع مردم ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اگر هر دستگاهی راه خودش را برود نمی توانیم هدفی را که مد نظر داریم دنبال کنیم، گفت: علت ارزیابی روابط عمومی ها هدف گذاری و حرکت در مسیر واحد است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ظرفیت سنجی روابط عمومی دستگاه های اجرایی را باید جدی تر بگیریم، عنوان کرد: برای ایجاد انجمن روابط عمومی ها هنوز به باور قطعی نرسیده ایم و معتقدیم این کار زمانی باید انجام شود که از استمرار آن مطمئن باشیم.

وی با بیان اینکه مدیران نباید از رسانه ها درخواست سوال مکتوب را داشته باشند، اظهار داشت: مدیران باید همواره آمادگی کامل در حوزه کاری خود را برای پاسخگویی به رسانه ها را داشته باشند.

بهاری با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی هشتمین استانی است که دسترسی آزاد به اطلاعات را دارد، گفت: تا کنون شش هزار و 140 نفر ساعت آموزش ارتقاء دانش روابط عمومی ها در استان برگزار شده است.

نظر شما