شناسهٔ خبر: 22982679 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

‎فرمانده ناجا: طرح انسداد در بخش اعظم مرزهای کشور اجرا نشده است

‎سنندج - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح انسداد در بخش اعظم مرزهای کشور اجرا نشده است و بخش هایی هم که این طرح اجرا شده نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‎سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در جریان بازدید از مرز مریوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انسداد مرز خواسته و مطالبه ای قدیمی از طرف نیروی انتظامی است و از مسئولان می خواهیم اعتبار لازم را برای تکمیل آن اختصاص دهند.
‎وی افزود: دولت می تواند این اعتبار را در اختیار هر ارگانی که می تواند به انسداد مرز اقدام کند، قرار دهد اما انجام آن باید با نظارت نیروی انتظامی باشد.
‎سردار اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی تلاش کرده است در حد توان به انسداد مرز مباردت کند و وضعیت جاده های دسترسی به مرز را بهبود بخشد.
‎وی وضعیت امنیت در مرزهای کشور را مطلوب اعلام کرد و گفت: اگر تحرکاتی از سوی گروهک های معاند و تروریستی صورت گیرد، بسرعت توطئه های آنان خنثی می شود.
‎فرمانده ناجا در رابطه با وضعیت قاچاق کالا در مرزهای کشور یادآور شد: اقدامات لازم در این خصوص انجام شده هر چند خلاءهایی وجود دارد اما گام های خوبی برای کنترل قاچاق انجام شده است.
‎وی از مسئولان خواست به این ارگان در ارتقای تجهیزات و امکانات بویژه در مرزها کمک کنند.
‎سردار حسین اشتری به همراه فرمانده مرزبانی ناجا، فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و کرمانشاه به استان کردستان سفر کرده است.
‎فرمانده ناجا در این سفر با مسئولان استان کردستان، اعضای شورای تامین و فرماندهان انتظامی جلسه داشت.
‎وی از مرز مریوان، پاسگاه مرزی اسپی شیر و یادمان شهدای گمنام این شهر هم بازدید کرد.
‎خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102

انتهای پیام /*

نظر شما