شناسهٔ خبر: 22982506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون موتورسواری و اتوموبیل‌رانی | لینک خبر

جمعه 24 آذر ماه 96 :

هفته پر ترافیک مسابقاتی در ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی

صاحب‌خبر - جمعه 24 آذر ماه 96 :

پیست اتومبیلرانی آزادی تهران، پیست آفرود رودسر در استان گیلان و پیست موتور کراس بافق در استان یزد، جمعه بیست و چهارم آذرماه شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در این رشته های جذاب موتورسواری و اتومبیلرانی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این روز چهارمین دور از 5 مرحله پیش بینی شده مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور در سال جاری با حضور قهرمانان برجسته استان های کشور به میزبانی پیست اتومبیلرانی آزادی زیر نظر کمیته سرعت و حمایت مالی شرکت گلوبال موتور برگزار می شود.
این رقابت از ساعت 9/30 صبح شروع می شود و علاقمندان رشته های اتومبیلرانی در سراسر کشور می توانند این رویداد جذاب را از طریق شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی به صورت زنده و مستقیم مشاهده کنند.
همچنین در این روز سومین مرحله از مسابقات آفرود قهرمانی کشور به میزبانی استان گیلان در شهرستان رودسر برگزار می شود، در این رقابت
پرهیجان آفرود سواران تلاش خواهند کرد امتیازات بیشتری برای کسب عناوین بهتر در پایان فصل کسب نمایند.
اما در مرکز ایران استان یزد و در شهرستان بافق، کراس سواران هستند که مهارت خود را در چهارمین مرحله از رقابت های قهرمانی کشور به رخ خواهند کشید، این مسابقه در کلاس های 65 ، 150، 250 و 450 سی سی و دو کلاس 250 و 450 سی سی پیشکسوتان برگزار می شود.

نظر شما