شناسهٔ خبر: 22982500 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون موتورسواری و اتوموبیل‌رانی | لینک خبر

ملاقات صیدانلو با رئیس جدید اماراتی اتومبیلرانی خاورمیانه در پاریس

بن سلایم : ایران کشوری بزرگ و تاثیرگذار در اتومبیلرانی منطقه است

صاحب‌خبر - ملاقات صیدانلو با رئیس جدید اماراتی اتومبیلرانی خاورمیانه در پاریس

در حاشیه اجلاس سالانه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIM در پاریس، رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ایران با محمد بن سلایم که به عنوان رئیس جدید اتومبیلرانی خاورمیانه MENA انتخاب شد ، ملاقات کرد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، در این دیدار صمیمانه صیدانلو ضمن تبریک انتخاب بن سلایم اظهار امیدواری کرد که با این انتصاب شاهد اتفاقات خوبی در اتومبیلرانی منطقه باشیم .
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشورمان با اعلام اینکه ایران محور فعالیت های رشته های باگی و ATV و توسعه آن از سوی فدراسیون جهانی در خاورمیانه انتخاب شد ، خواستار همکاری نزدیک تر در این زمینه شد و همچنین از بن سلایم خواست تا شرایط حضور خودروهای مورد تائید فدراسیون های ملی در مسابقات رالی خاورمیانه مرک را فراهم سازد.
رئیس جدید اتومبیلرانی خاورمیانه MENA با ابراز تشکر از حمایت رئیس فدراسیون ایران در انتخاب ایشان، همچنین از فعالیت های خوب ایران در منطقه و برگزاری مطلوب مسابقات رالی مرک قول همه گونه همکاری را در تمامی زمینه ها و بخصوص اخذ کرسی های مناسب در منا توسط نیروهای متخصص و صاحب نظر که از سوی فدراسیون معرفی شوند داد و عنوان داشت: ایران کشوری بزرگ و تاثیرگذار در اتومبیلرانی خاورمیانه است .
گفتنی است در اجلاس اخیر جهانی در پاریس محمد بن سلایم از سوی جان تات جانشین ناصر العطیه قطری شد .

نظر شما