شناسهٔ خبر: 22982479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عاقبت بی پولی در لیگ برتر

کوچ بازیکنان تیم والیبال سارویه به تیم های رقیب

ساری- ایرنا - مشکل مالی و پرداختن نشدن دستمزد بازیکنان تیم لیگ برتری والیبال سارویه ساری و بی اعتنایی مسئولان مدیریت شهری به وعده های مالی ، کوچ بازیکنان اصلی این تیم مازنی را به تیم های رقبا رقم زد.

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم لیگ برتری والیبال سارویه گفت که تاکنون رضا صفاری و محمد وادی که از بازیکنان تاثیر گذار تیمش بودند به علت مشکل مالی سارویه را ترک کردند.
بهزاد محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این 2 بازیکن با تیم های کاله آمل و خاتم اردکان یزد قرارداد بستند و به طور رسمی از سارویه در نیم فصل دوم جدا شدند.
وی گفت : رفتن این بازیکنان بویژه برای نیم فصل دوم که رقابت تنگاتنگی بین تیم ها ایجاد می شود ، کار سارویه را برای حضور در این رقابت ها سخت تر می کند.
محمودی هشدار داد که احتمالا چند بازیکن دیگر تیم سارویه هم در صورت رفع نشدن مشکل مالی با این تیم خداحافظی خواهند کرد.
سرمربی سارویه اظهارداشت : با وجود وعده مدیران شهری برای کمک به باشگاه سارویه پس از انحلال تیم عمران ساری و تخصیص اعتبار 35 میلیارد ریالی شورا برای این کار، تاکنون هیچ کمکی به سارویه نشده است .
وی ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده وعده های مدیران شهری برای کمک به تیم سارویه رنگ عملی به خود بگیرد.
تیم والیبال سارویه با انحلال تیم عمران شهرداری ساری در آخرین ساعات بسته شدن جدول تیم های لیگ برتری اعلام موجودیت کرد تا سهمیه دوم مازندران در لیگ برتر حفظ شود.
شهرداری ساری که متولی تیم عمران در رقابت های سال گذشته بود ، هنگام جایگزینی تیم سارویه وعده داده بود که کمک های مصوب شورای شهر را در اختیار این تیم قرار دهد ولی تاکنون این وعده به گفته دست اندرکاران باشگاه سارویه محقق نشده است.
بازیکنان تیم سارویه در حالی نیم فصل اول را به پایان بردند که تنها هفت درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند.
رقابت های نیم فصل دوم والیبال لیگ برتر باشگاههای ایران اوایل دی ماه سال جاری شروع می شود.
سارویه نیم فصل اول را با کسب 13 امتیاز و رده هفتم جدول به پایان برد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

انتهای پیام /*

نظر شما