شناسهٔ خبر: 22980081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در تذکری

پژمانفر: قوانین در مجلس تصویب و در انبار قوانین دولت دپو می‌شود

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: قوانین متعددی در مجلس مصوب و در انبار قوانین دولت دپو می‌شود. باید تدبیر ویژه‌ای برای این مسئله کرد تا قوانین مصوب توسط دولت اجرا شود و تفسیر به رای نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به مواد ۲۴ تا ۲۶ آیین‌نامه داخلی مجلس در تذکری شفاهی خطاب به هیات رییسه مجلس  مدعی غیرواقعی بودن درآمدها و هزینه‌های لایحه بودجه ۹۷ شد و افزود: درآمدهای غیرواقعی پیش‌بینی می‌شود و مصارف غیرواقعی هم برای آنها پیش‌بینی شده است نتیجه این می‌شود که پولی که در اختیار دستگاه‌هاست هر طور که دلشان بخواهد هزینه می‌شود. جدا نگران لایحه بودجه هستیم به همین دلیل در جمعی پیشنهاد دادم لایحه بودجه را بدون بررسی در مجلس، تصویب کنیم و در اختیار دولت قرار دهیم تا هر طور دلش خواست هزینه کند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: نسبت به  اجرا نشدن مستمر قانون توسط دولت در هیات رییسه مجلس واکنش نشان داده شود تا از بی‌قانونی‌ها جلوگیری شود.

مسعود پزشکیان نیز که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: این مسئله قابل تامل است و در هیات رییسه بررسی می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما