شناسهٔ خبر: 22980050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پزشکیان در پاسخ به اخطار قانون اساسی:

بی عدالتی در پرداخت ها از معضلات سیستم اداری کشور است/دولت هر چه سریعتر لایحه مدیریت خدمات کشوری را تعیین تکلیف کند

خبرگزاری شبستان: نایب رئیس مجلس با بیان اینکه بی عدالتی در پرداختها از معضلات سیستم اداری در کشور است گفت: از دولت می خواهیم هر چه سریعتر لایحه خدمات مدیریت کشور را تعیین تکلیف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 22 آذر در اخطار قانون اساسی گفت: این چه وضعی است که در کشور حاکم است و ما شاهد این همه نیروی قراردادی، شرکتی و رسمی در نظام اداری هستیم آیا این مصداق تبعیض آشکار نیست، چرا باید تفاوتی میان حقوق یک معلم و استاد دانشگاه باشد، چرا باید دکترای آموزش و پرورش با دکترای وزارت علوم تفاوت در پرداخت داشته باشد مگر یک معلم زحمتش از یک استاد دانشگاه کمتر است.

 

وی گفت: بهتر است دولت هر چه سریعتر لایحه مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارایه دهد تا این بی اعدالتی و تبعیضی که در حال حاضر در کشور در نظام پرداخت وجود دارد از بین برود.

 

مسعود پزشکیان نایب رئیس گفت: مکانیزم پرداخت از معضلات سیستم اداری کشور است و بی عدالتی در آن واضح است ما از دولت می خواهیم هر چه سریعتر لایحه مدیریت خدمات کشوری را تعیین تکلیف به مجلس ارایه دهد.

نظر شما