شناسهٔ خبر: 22979826 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بی طرفی آمریکا در هیچ موضوع منطقه‌ای و بین‌المللی مشخص نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اقدام خبیثانه آمریکا خارج از نظام عرف بین‌الملل بود گفت: بی‌طرفی آمریکا در موضوعات بین‌المللی و منطقه‌ای مشخص نیست و آنها از تفکراتی مثل داعش جانبداری می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مسعود گودرزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس ضمن قدردانی از مساعدت ملت در کمک به زلزله زدگان غرب کشور گفت: مردم در مواجهه با این حادثه که نه نمایشی بلکه عزت ملت ایران بود را نشان دادند.

وی افزود: اقدام خبیثانه و رذیلانه آمریکا که خارج از قواعد و عرف بین‌الملل بود، چطور امکان دارد مردمی که صاحب تاریخ و خاک هستند، آنها را نادیده بگیریم و چنین اقدامی انجام دهیم. این مسئله بیانگر این است که بی طرفی آمریکا در هیچ موضوع بین‌المللی و منطقه‌ای مشخص نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین بیان کرد: نه تنها در مسئله فلسطین بلکه در همه مسائل خصوصا در موضوعی که به تدبیر  و درایت جمهوری اسلامی ایران این فکر منحوس تفکر داعشی فعلا زمین گیر شده است اما باید مواظب رشد آن بود؛ زیرا آمریکایی‌ها از این مسائل جانبداری می کنند.

این نماینده مجلس ضمن تشکر از رئیس جمهور جهت ارائه لایحه بودجه سال 97 به مجلس گفت: امیدواریم بودجه عملیاتی باشد و این بار تاکید بر شفافیت‌ها لحاظ شود و همه ردیف‌های بودجه شفاف و مشخص باشند و انتظار داریم که تمام ریال و قران درآمد دولت مشخص باشد.

نماینده مردم ممسنی در مجلس با اشاره به وضعیت بازنشستگان کشور اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه حرف‌های ما مانند حروف یرملون شده، نوشته می‌شود ولی خوانده نمی‌شود. چرا در مورد بازنشسته‌ها قانون را اجرا نمی‌کنید و با توجه به وضعیت اقتصادی آنها باید برای زحمتی که کشیده‌اند و دریافت حقوق التماس کنند؟

وی در پایان گفت: بحث فرهنگیان شاغل و بازنشسته نیز باید در یک نشست منطقی مورد رسیدگی قرار گیرد و دیگر شاهد این نباشیم که بسیار از این افراد جلوی مجلس تجمع کنند.

انتهای پیام

نظر شما