شناسهٔ خبر: 22979570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یاسوج میزبان نشست شورای ورزش بانوان منطقه 2 کشور است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج مرکز این استان 26 آذر سال جاری میزبان سومین نشست شورای ورزش بانوان منطقه 2 کشور است.

صاحب‌خبر -

سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میهمان ویژه این نشست یک روزه «فریبا محمدیان» معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.
وی افزود: مسئولان ورزش بانوان استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان در این نشست شرکت می کنند.
مدیرکل ورزش و بانوان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری این نشست با «علی محمد احمدی» استاندار استان دیدار و در مورد مسائل و مشکلات ورزش بانوان گفتگو می کند.
علوی عنوان کرد: دیدار با نایب رئیسان، قهرمانان و مدال آوران ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در نشست شورای ورزش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان از دیگر برنامه های معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان است.
وی ابراز داشت: امید است برگزاری این نشست و سفر معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به کهگیلویه و بویراحمد در بهبود روزافزون وضعیت ورزش بانوان استان مؤثر باشد.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: علیزاده
7535/6110/1662

انتهای پیام /*

نظر شما