شناسهٔ خبر: 22979325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا:

لزوم تربیت فرزندان مهدوی/ انقلاب اسلامی در حال فتح تمام سنگرهای جهانی است

خبرگزاری شبستان: عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه امام راحل فرمودند که روزهایی خواهد رسید که نظام ما تمام سنگرهای جهانی را فتح خواهد کرد، گفت: الان مفهوم این سخن برای همه آشکار شده است و انقلاب اسلامی در حال فتح سنگرهای جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان، عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا شب گذشته(21 آذر) در مراسم یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاداسلامی واحد قاین با بیان اینکه شهدا برای خدا به جبهه رفتند و برای خدا کار می کردند، اظهار داشت: کاری ارزش دارد که برای رضای خدا باشد.

 

وی با اشاره به این آیه قرآن « وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَ َتَا بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون»، گفت: شهدا طبق فرموده خداوند زنده هستند و در نزد خداوند روزی می خورند؛ شهدا ناظر و حاضر بر اعمال و رفتار ما هستند.

 

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به فداکاری خانواده شهدا و اینکه آنها تمام هستی خود که فرزندشان بود را در راه خدا فدا کردند، گفت: خانواده شهدا از معرفت، صبر و اسقامت بالایی برخوردارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان با بیان اینکه کرامت شهدا یعنی اینکه ما امروز امنیت کشور را مرهون و مدیون این بزرگان هستیم، افزود: شهدا راه صد ساله را طی یک شب انتخاب کردند و رفتند و رستگار شدند.

 

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند که روزهایی خواهد رسید که نظام ما تمام سنگرهای جهانی را فتح خواهد کرد، گفت: الان مفهوم این سخن برای همه آشکار شده است و انقلاب اسلامی در حال فتح سنگرهای جهانی است.

 

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه امروز نظام اسلامی معادلات شوم دشمنان را تغییر داده است، افزود: قدرتی که انقلاب اسلامی در جهان پیدا کرده است، همه را مدیون این رشادت های شهدا هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان با بیان اینکه مادران و خواهران ما باید حواسشان در جهت تعلیم و تربیت مهدوی فرزندانشان باشد، گفت: باید تلاش کنید تا فرزندانتان را شهدایی و مهدوی تربیت کنید.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دشمنان ما چشم دیدن پیشرفت کشور را ندارند.

 

 

نظر شما