شناسهٔ خبر: 22978675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌شرقی:

پیگیر افزایش بودجه پروژه‌های ملی هستیم /هنوز اعتبار استانی برای سال ۹۷ ابلاغ نشده است

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیگیر افزایش اعتباربوده و خواهیم بود، گفت: البته بودجه استانی نقشی نداشته و عمدتاً در استان‌ها بودجه پروژه‌های ملی اهمیت دارد که چند پروژه ملی در استان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از فارس، مجید خدابخش اظهار داشت: هنوز اعتبار استانی برای سال ۹۷ به ما ابلاغ نشده است ولی قطعاً افزایش بودجه خواهیم داشت. 

وی با بیان اینکه پیگیر افزایش اعتبار نیز بوده و خواهیم بود، افزود: البته بودجه استانی نقشی نداشته و عمدتاً در استان‌ها بودجه پروژه‌های ملی اهمیت دارد که چند پروژه ملی در استان آذربایجان‌شرقی وجود دارد. 

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: سهم بودجه در پروژه‌های ملی بسیار مهم‌تر از سهم خود استان است.

وی با اشاره به مواردی از پروژه‌های استان از قبیل راه‌آهن میانه - تبریز، اتوبان تبریز - بازرگان، اتوبان سهند، جاده اهر، جاده بستان آباد - سراب و سایر پروژه‌های مهم ابراز کرد: پروژه‌های ملی از جمله پروژه‌های کلان بوده و قطعاً با همکاری و تعامل با ۱۹ نماینده شهرستان‌های استان در مجلس شورای اسلامی، سهم قابل توجهی در پروژه‌های ملی برای استان خواهیم داشت.

خدابخش ادامه داد: بودجه‌های استانی مشخص و برمبنای شاخصه‌هایی هستند که شاید جابه‌جایی در آن اندک باشد ولی در بودجه پروژه‌های عمرانی افزایش اعتبار خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما