شناسهٔ خبر: 22978578 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجمع بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز تهرانی در اعتراض به تصمیم خبیثانه دولت آمریکا

تجمع بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز تهران در اعتراض به تصمیم خبیثانه دولت آمریکا صبح امروز مقابل سفارت سوئیس(دفتر حفاظت منافع آمریکا در ایران) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تجمع بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز تهران در اعتراض به تصمیم خبیثانه دولت آمریکا صبح امروز مقابل سفارت سوئیس(دفتر حفاظت منافع آمریکا در ایران) برگزار شد.

در این تجمع دانش آموزان ضمن اعتراض به تصمیمات بی اساس دولت آمریکا مبنی بر مشروعیت دادن به رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم با سر دادن شعارهای لبیک یاحسین، مرگ بر آمریکا، انگلیس،الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافقین و مزدور، از مردم فلسطین و حق دفاع کردند.

بیانیه نوجوانان و جوانان انقلابی ایران اسلامی در پاسخ به اقدام ننگین و سخنان مذبوحانه‌ رییس‌ جمهور آمریکا

دانش آموزان با موج خروشان خود پرچم رژیم صهیونیستی اسرائیل و آمریکا را به نشانه اعتراض به آتش کشیدند و خواستار آزادی فلسطین شدند و هرگز پذیرای رسمیت دادن به اسرائیل نشدند.

در این مراسم بیانیه ای از سوی دانش آموزان در اعتراض به تصمیمات اخیر دولت آمریکا شرح داده شده است.

بیانیه نوجوانان و جوانان انقلابی ایران اسلامی در پاسخ به اقدام ننگین و سخنان مذبوحانه‌ رییس‌ جمهور آمریکا

متن بیانیه نوجونان و جوانان انقلابی ایران در پاسخ به اقدام ننگین رئرس جمهور آمریکا

با سلام و درود به پیشگاه حضرت ولی عصر آقا امام زمان (عج‌) و نا‌ئب ‌بر حقش  حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله‌‌ العا‌لی) و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم.

طی ماه‌های گذشته شاهد سخنان سخیف رئیس جمهور‌ آمریکا علیه ایران بوده‌ایم و هفته گذشته نیز شاهد آن بودیم که ترامپ‌ با جسارت‌ هر چه تمام‌ اعلام کرد که به طور رسمی قدس‌ پایتخت‌ اسرائیل‌ بشود و سفارت‌ آمریکا به اورشلیم‌ انتقال‌ یابد‌.

گویا قرار است جهانیان  با این دستور  و امضای‌ خود در 25 سال‌ آینده نابودی‌ اسرائیل‌ و آمریکا را با هم ببینند‌ چرا که امام صادق (ع) می‌فرمایند: « هیچ باطلی نیست که در برابر حق بایستد مگر آن که حق در برابر باطل‌ چیره‌ می‌شود و این سخن خداوند است که می‌فرماید‌ بلکه حق را بر سر باطل  می‌زنیم که آن را در هم می‌کوبد.

ترامپ‌ خواستار رسمی شدن پایتخت اسرائیل شد و این یعنی مردم مظلوم فلسطین‌ حق انتخاب ندارند و در این تصمیم نادیده  گرفته شده‌اند. این تصمیم، نشان دهنده یک سو به موضوع حقوق بشر در سازمان به اصطلاح‌ ملل است که آن را فقط در جاهایی‌ که به نفعشان است بازگو می‌کنند و در واقع نشان می‌دهد که سازمان‌ ملل فقط صرفاً به صورت نمادین از حقوق بشر سخن می‌گوید ولی در عمل جهانیان شاهد چیز دیگری هستند‌.

اسرائیل‌ 25 سال آینده را نخواهد دید این نه یک شعار بلکه رخدادی‌ قطعی است که به دست فرزندان عاشو‌رایی امام خامنه‌ای رقم خواهد خورد.

مستکبر‌ان حامی اسرائیل بدانند که ما اگر هر جایی را به رسمیت‌ بشناسیم قطعاً اسرائیل‌ را به رسمیت‌ نمی‌شناسیم چه برسد به اینکه پایتختی را هم برای آن بخواهیم بپذیریم‌.

جوانان نسل چهارم انقلاب اسلامی ثابت‌ کرده‌اند که در هر جایی از این جهان صدای مظلوم نادیده‌ گرفته شود و دست باطل  بر حق تعدی‌ کند از جان خود برای دفاع از حق و کوتاه کردن دست باطل دریغ‌ نخواهند کرد، وقتی امام و مقتدای ما اعلام نابودی این غده‌ سرطانی‌ را تا 25 سال آینده اعلام می‌کند بدون شک اطاعت از وی را واجب می‌‌دانند و راه جهاد را برای خود باز می‌کنند تا مبادا حرف فرمانده روی زمین بماند.

همان‌ گونه که فرزند این انقلاب وعده نابودی دا‌عش را که دست نشانده‌ همان آمریکا است را داد و آن را عملی کرد پس جهان‌ خواران‌ بدانند فرزندان انقلاب‌ به زودی نابودی این فرزند نامشروع‌ دول‌ استکبار‌ی را رقم خواهند زد.

امروز ما جوانان انقلابی‌ بسیجی ایران اسلامی اعلام می‌کنیم به حول قوه‌ الهی ما همان نسلی هستیم که رژیم‌ صهیونیستی‌ را از روزگار محو خواهیم کرد.

سازمان ملل بداند که سکوت آنان در مقابل این امر بدون شک محکوم خواهد بود و ثابت می‌کند حقوق بشر فقط یک لفظ و ابزاری در دست زورگویان‌ جهت تقابل با ملل آزاده و مستقل جهان است.

ما دانش‌آموزان اعلام می‌داریم رژیم‌ صهیونیستی‌ را به رسمیت‌ نمی‌شناسیم پس وجود پایتختی‌ را هم برای آن نمی‌پذیریم  و بی‌ تردید‌ آزادی فلسطین‌ عزیز به زودی رقم خواهد خورد در آن روز اسرائیلی‌ وجود نخواهد داشت که بخواهد پایتختی‌ برای رسمیت‌ بخشیدن‌ به خود داشته باشد.

آمریکا بداند پاسخ این تصمیم نابخردانه‌ رئیس جمهورش‌ را که از روی عجز‌ و ناتوانی در مواجهه‌ با محور مقاومت اتخاذ‌ شده است را به زودی از مسلمانان و تمامی ملل آزادی‌ خواه جهان دریافت‌ خواهد کرد. این حرکت احمقانه‌ دشمنان اسلام، به لطف‌ الهی موجی‌ از تحرکات را در سرزمین‌های اشغالی رقم  زده و باعث‌ شده انتفاضه‌ مردم مظلوم فلسطین‌، پر شتاب‌تر گذشته مسیر خود را تا محول اسرائیل‌ از نقشه  جهان دنبال کند آن روز است که شاهد تحقق وعده الهی مبنی بر نابودی باطل خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما