شناسهٔ خبر: 22977953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساخت کشتارگاه جدید در آمل

طرح ساخت کشتارگاه جدید در آمل اجرایی می‌ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار آمل در بازدید کشتارگاه آمل از احداث کشتارگاه جدید در یکی از مناطق شهری خبر داد و گفت: شهرداری در اسرع وقت زمینی را جهت احداث کشتارگاه جدید در نظر بگیرد و باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود.

وی با بیان اینکه هرچه سریعتر باید برای گرفتن مجوزات لازم از مراجع ذیربط و ساخت کشتارگاه جدید اقدام شود، افزود: باتوجه به اینکه وجود کشتارگاه در این منطقه از شهر موجب آزار و اذیت همشهریان عزیز می‌شود هرچه سريع‌تر باید کشتارگاهی که در شأن همشهريان عزيز آملی اجرایی شود.

فرماندار ویژه آمل این امر را نیاز به مساعدت و پیگیری‌ های لازم توسط شهرداری، محیط‌زیست، دامپزشکی و دیگر ادارات ذیربط دانست و گفت: جهت تهیه زمین و دیگر امکانات مورد نیاز برای احداث یک کشتارگاه مدرن و پیشرفته که بتواند نیاز شهرستان آمل و شهرهای همجوار را تأمین کند در منطقه‌ای که به همشهریان آملی از لحاظ زیست‌ محیطی آسیبی نرساند در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه هر چه سریع ‌تر وضعیت این کشتارگاه باید مشخص شود، افزود: قطعا پس از ساخت کشتارگاه جدید نسبت به تعطیلی کشتارگاه موجود اقدام می ‌شود.

انتهای پیام/ م

ضرورت ساخت کشتارگاه در شهرستان آمل

نظر شما