شناسهٔ خبر: 22977515 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با هفته پژوهش؛

رونمایی از چهار اثر در دانشگاه مذاهب

مراسم روز پژوهش با رونمایی از ۴ کتاب و اثر پژوهشی یکشنبه ۲۶ آذر در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم «هفته پژوهش» روز یکشنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۴ با حضور مشاور عالی ‌مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله تسخیری، دکتر خسروپناه، دکتر مختاری رئیس دانشگاه، مولوی نذیر احمد سلامی عضو مجلس خبرگان و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت، استادان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

 در این مراسم ضمن تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه مذاهب اسلامی از چهار اثر پژوهشی دانشگاه از جمله کتابهای «الجامع لشرحی التجرید» اثرحجت‌الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه، «ما استدل به الحنفیة من آثار صهر ختم البریة» اثر جناب آقای مولوی محمد اسحاق مدنی استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و عالم اهل سنت رونمایی می شود.

همچنین در این مراسم دو کتاب و اثر ارزشمند «حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین مختاری» رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با عنوان «درآمدی بر مبانی وحدت اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها» و «درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام» و نیز منشور اخلاق پژوهش دانشگاه و وبسایت جدید رونمایی خواهد شد.

سخنرانی صاحبان آثار و کتب رونمایی شده، تجلیل از اعضای هیات علمی ، استادان مدعو و دانشجویان نمونه پژوهشگر، رونمایی از محصولات پژوهشی و معرفی کارمندان پژوهشگر برگزیده از دیگر بخش های این برنامه است.

این مراسم به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مذاهب اسلامی در سالن شهید ماموستا شیخ الاسلام این دانشگاه واقع در تهران.خ فلسطین جنوبی، خ شهید روانمهر برگزار می‌گردد و حضور عموم علاقمندان آزاد است.

نظر شما