شناسهٔ خبر: 22976371 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

شهردار تهران مهمان برنامه تهران 20 می شود

محمدعلی نجفی شهردار تهران عصر امروز چهارشنبه ٢٢ آذر مهمان ویژه برنامه «تهران بیست» خواهد شد. مستند «بانو قدس ایران» مستندی عاشقانه از زندگی همسر امام خمینی (ره) است و هیچگونه وجه سیاسی ندارد. مهران غفوریان روز گذشته مهمان برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی پور بود و با بیانی جدی به سوالات پاسخ داد. رادیو جمعه ای ها تولد دوسالگی شان را جشن می گیرند. مجموعه برنامه «جریان» با بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی، شنبه 25 آذر از ساعت 23:15 ، روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. تاریخچه پوشاک ایران در مستند «از تخت‌ جمشید تا ونک» بررسی می شود. مهلت ارسال آثار به نخستین رزمواره مدافعان حرم به علت استقبال و در خواست مخاطبان رادیو ایران تمدید شد. رضا اردکانیان وزیر نیرو، عصر امروز مهمان ویژه برنامه اجتماعی تهران بیست خواهد شد. برنامه تخصصی «کشتی ایرانی» با موضوع بررسی عملکرد لیگ کشتی فرنگی باشگاه های ایران در جام باشگاههای جهان ، شنبه 25 آذر ماه از ساعت 15:00 ،به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود. فصل سوم برنامه «خاطره» به تهیه کنندگی لعیا عباس میرزایی از شبکه یک آغاز شد. «مهمان خانه» امروز شبکه چهار میزبان دکتر محمد رضا چراغعلی آهنگساز می شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امشب به برنامه نگاه یک می آید. فریدون فرهودی سال‌‌هاست برای سینما و تلویزیون فیلمنامه می‌نویسد. تم بیشتر داستان‌‌های او خانواده است، خانواده‌هایی که با بحرانی روبه رو می‌شوند و بعد از پشت سرگذاشتن چالش‌هایی، آرامش به آنها روی خوش نشان می‌دهد. مهران مدیری در دومین شب از سری جدید «دورهمی»، به گفتگو با حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشور می‌پردازد. ملیکا زارعی (خاله شادونه) اینستاگرامش را با عکسی قدیمی از دوران دبیرستانش به روز کرد. حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش واکنش جالبی به افزایش قیمت عوارض خروج از کشور نشان داد. هر نقشی اگر خوب نوشته شده باشد، ابعاد و زوایای بیشتری داشته باشد و خوب پرداخت شده باشد، می‌تواند خاص باشد اما برخی نقش‌های معدود بدون هیچ شرط و معیاری خاص هستند؛ نقش روحانی از این جمله است. صدایش تداعی یک دنیا قصه و حکایت و ضرب‌المثل‌های قدیمی و رنگارنگ است و سیمایش خاطره‌ای خوش و همیشه به یاد ماندنی در ذهن یک نسل... مهران مدیری در اولین فصل از دورهمی به گفت و گو با محمد رضا

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمدعلی نجفی شهردار تازه شهر تهران مهمان حضوری این قسمت از برنامه «تهران بیست» خواهد بود و درباره تصمیم های تازه اش در حوزه مدیریت شهرداری، وضعیت شهر تهران در آینده نزدیک و حضور چند ماهه خود در مقام شهردار شهر تهران توضیحاتی را ارائه خواهد کرد و پاسخگوی سوالات کارشناسان برنامه می شود.

این قسمت از برنامه، عصر امروز چهارشنبه راس ساعت ٢٠ از شبکه پنجم سیما روی آنتن می رود و این نخستین حضور محمدعلی نجفی در مقام شهردار تهران در برنامه «تهران بیست» محسوب می شود.

برنامه اجتماعی «تهران بیست» در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته با اجرای مشترک بهروز تشکر و محمد دلاوری روی آنتن می‌رود. تهیه کنندگی این برنامه بر عهده محمدحسین رضوی است.

نظر شما